شناسهٔ خبر: 67274274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بررسی موانع بهسازی و چهارخطه کردن مسیر مهران-دهلران

با حضور معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام موانع پروژه بهسازی و چهارخطه کردن مسیر مهران دهلران در منطقه نصریان مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سعید هژبری در سفر یک روزه به شهرستان دهلران در بازدید از محور منطقه نصریان، اظهار داشت: طبق پیگیری‌ها و مصوبات، این پروژه در اولویت تخصیص اعتبارات 1403 قرار دارد و از محل اعتبارات اربعین نیز برای این پروژه تخصیص مناسبی درنظر گرفته می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: این پروژه یکی از قطعات مهم چهارخطه کردن مسیر مهران -دهلران -اندیمشک است و علاوه بر حذف نقاط حادثه‌خیز این مسیر در تسهیل تردد زائران اربعین نقش بسزایی دارد.

وی در پایان گفت: این پروژه دارای اعتبار 137 میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی 56 درصد است.

آسفالت 7 کیلومتر از قطعات ششگانه محور دهلران به اندیمشک تا قبل از اربعین 

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در ادامه ی این سفر یک روزه به دهلران از قطعه 30 تا 58 کیلومتری محور دهلران به اندیمشک با همراهی فرماندار ویژه دهلران بازدید بعمل آورد.

وی گقت: این قطعه 543 میلیارد تومان اعتبار دارد که 5.5 کیلومتر آن بیس و 2.5 کیلومتر آن آسفالت شده و بر اساس گزارش پیمانکار تا اربعین حسینی 5 تا 7 کیلومتر آن آسفالت و برای تردد آماده می‌شود.

سعید هژبری معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به اهمیت این محور مواصلاتی، عملیات اجرایی کارگاه با تسریع بیشتری فعالیت خود را ادامه دهد تا مابقی مسیر نیز در زمان مناسبی به بهره‌برداری برسد.

بازدید معاون عمرانی استاندار ایلام از پروژه تغییر مسیر چشمه آبگرم دهلران

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و فرماندار ویژه شهرستان دهلران، از مرحله نهایی تغییر مسیر چشمه آبگرم دهلران بصورت آزمایشی بازدید بعمل آورد.

به گزارش تسنیم، آب این چشمه که دارای گوگرد و املاح طبیعی بوده و خواص درمانی فراوانی دارد، با عبور از شهر دهلران باعث زنگ زدگی و خرابی سیستم‌های الکترونیکی و کولر و سایر لوازم خانگی مردم دهلران می‌شد و این تغییر مسیر که مطالبه مردم بود، در دولت سیزدهم به انجام رسید.

این پروژه شامل 6 کیلومتر خط انتقال آب گرم به پایین دست شهر دهلران با حدود 40 میلیارد تومان انجام و در آینده نزدیک توسط استاندار استان ایلام افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/180/

 

نظر شما