شناسهٔ خبر: 67263386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال برای چهار خطه کردن مسیر دهلران اندیمشک هزینه شد

ایلام- ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تا کنون یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال برای چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " سعید هژبری" روز چهارشنبه در جریان بازدید از چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک، اظهار کرد: در حال حاضر ۶ پیمانکار در این پروژه فعالیت دارند.

وی با اشاره به کیلومتر ۳۰ تا ۵۸ این پروژه به طول ۲۸ کیلومتر، افزود: بیس و زیرسازی ۵.۵ کیلومتر این مسیر انجام شده و ۲.۵ کیلومتر دیگر آن نیز آسفالت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام یادآور شد: حدود هفت کیلومتر این مسیر تا اربعین سال جاری زیر بار ترافیک می‌رود.

یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال برای چهار خطه کردن مسیر دهلران اندیمشک هزینه شد

هژبری تصریح کرد: پیمانکار، مشاور و مجری پروژه لازم است که در راستای تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه اقدامات لازم را انجام داده تا در زمان مناسب به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پیشرفت ۲۷ درصدی کل این پروژه، تصریح کرد: فاز اول این پروژه با هفت کیلومتر طول، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: تا کنون یک هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و امید است با پیگیری‌های انجام شده شاهد تسریع در اجرای پروژه باشیم.

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در ادامه سفر به دهلران از طرح ساماندهی بلوار دشت عباس بازدید کرد.

نظر شما