شناسهٔ خبر: 67274174 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

نظر فعالان فجازی درباره رفتار ناشایست مشاور پزشکیان در میزگرد انتخاباتی؛

بازتاب پرتاب میکروفن آقای مشاور در میزگرد زنده/ رفتار اصلاح‌طلبان یعنی گسل ملی/تلویزیون چاله میدان نیست/کاش این اتفاق نمی افتاد!/ یک هشدار برای پزشکیان!

ماجرای پرتاب میکروفن و خروج ناگهانی محمد فاضلی مشاور مسعود پزشکیان از استودیوی پخش زنده با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. در همین زمینه تابناک گزارشی تهیه کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش تابناک، و یک فضای دو قطبی شدید در شبکه های اجتماعی را ایجاد کرد؛ تابناک گلچینی از این بازتاب ها را گردآوری کرده است:  

جلیل محبی:این عدم تعادل مشاور و توهین به پزشکیان با پرتاب میکروفن به سمت او یک هشدار برای پزشکیان است که به هرکسی اعتماد نکند 

کاربر محمد نیمسوز:خیلی آبروریزی بودخیلی بد بود کاش این اتفاق نمیفتاد 

مهدی عرفاتی، مدیرمسئول سابق روزنامه جام جم:داشتم به یکی از رفقای اصلاح طلب میگفتم که مهم‌ترین آسیب رأی آوردن آقای  پزشکیان اینست که کشور از ریل  کار به ریل نزاع منحرف میشود که شاهد از غیب رسید! 

دکتر روح الله صدیق روانشناس معروف توئیتر هم نوشت:برای دکتر فاضلی ناراحت شدم.افسوس که خشم، بی‌صداترین و کم‌ اثرترین فریاد است. 

کاربر سید عارف : با میکروفون مشکل دارن کلا! سرطان اصلاحات همینه! 

مهدی خراطیان، تحلیلگر:پس از فوت رییس جمهور، از اغتشاش درونی بزرگ و ورود ایران به دوره‌ای جدید سخن گفتم که توسط عده‌ای که درک اندکی از معادلات سیاسی/اجتماعی کشور دارند به جوسازی متهم شدم. اکنون مستند به آمار و شرایط چند روز اخیر عرض میکنم که گسلها درحال تحریکند و همگان را به درک شرایط خطیر ایران دعوت میکنم، شرایطی که دارای ابعاد داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی جدی است. شرایط می‌تواند به سمت تکرار یک ۸۸ و ایجاد یک بهم ریختگی جدید سوق پیدا کند 

محمدمهدی توکلی:رفتار محمد فاضلی را دیدید؟داد و بیداد، راه رفتن وسط استودیوی پخش زنده، بر زمین زدن میکروفون HF که می‌تواند مصداق تخریب اموال دولتی و عمومی و مشمول ماده ۶۸۷ قانون مجازات اسلامی(تعزیرات) باشد. 

چنین موجودی استاد دانشگاه شهید بهشتی، یکی از دانشگاه‌های شاخص در علوم انسانی بوده است! 

سعیده زاد قناد: فاضلی امشب می تونست از همین دوقطبی حرف بزنه و زنهار جامعه‌شناسانه بده،  

مهدی خانعلی زاده::آرمانشهر لمپن‌هایی که نسخه‌ی توسعه برای ایران می‌پیچند، "چاله‌میدون" است. 

کاربر رؤیآ راعی : مشاور فرهنگی پزشکیان نشون داد چقدر بافرهنگه!  

امین رجب خواه:رفتار محمد فاضلی همانقدر زشت بود که برخورد شخصی  شهاب سفندیاری! 

کاربر تقی پور: پزشکیان یعنی گسل قومی، رفتار اصلاح‌طلبان یعنی گسل ملی! 

عبدالکریم حسین‌زاده: واقعا انتظار داشتم واکنش محمد فاضلی این نباشد. اما آن رفتار «واکنش» بود 

محمد جلالی:پیروزی پزشکیان گره خورده بنظرم با ایجاد فضا دوقطبی؛ هرچه دو قطبی تر احتمال پیروزی بیشتر! 

میثم کریمی:امشب مسعود پزشکیان،ژولیوس سزار بود و محمد فاضلی مارکوس بروتوس این صحنه !بروتوس ،سزار را کشت و فاضلی  پزشکیان را!  

محمد یاراحمدی:تهاجم شخصی شهاب اسفندیاری غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و برنامه‌ریزی‌شده بود ولی فاضلی به نمایندگی از یک جریان در اون جلسه بود و نباید همه‌چیز را در ناراحتی شخصی خلاصه می‌کرد.نمی‌توانم بگویم خروجش از برنامه لزوما اشتباه بود ولی آن شیوه‌ی خروج و پرت کردن میکروفن به سمت پزشکیان افتضاح بود 

کاربر عالی مکان: رفتار  زشت چاله میدونی مشاور فرهنگی  آقای پزشکیان دکتر  محمد فاضلی در رسانه ملی 

اینها توان پاسخگوی رو الان ندارند وچنین میکنند وای به روزی قدرت بگیرند.. 

کاربر بهمن هدایتی:ماجرای بی سابقه  فاضلی و  اسفندیاری در پخش زنده، نمونه ای از خشم بزرگی است که در فضای "دو قطبی حیثیتی/ مرگ و زندگی" در حال شکل گیری است و بازهم خود را نشان خواهد داد 

کاربر لی لی حمیدی با انتشار عکس فاضلی در کنار آخوندی وزیر سابق مسکن در حال میکروفن پرانی نوشت: محمد فاضلی  امروز چقدر آخوندی بود؛ بی ادب نمیتونه  کار فرهنگی کنه! 

در واکنشی دیگر، سایت اصلاح طلب جماران وابسته به حسن خمینی از رفتارفاضلی باعنوان "ناشایست" نام برد.   

                                                                                                حسین هرندی:  آن از ظریف این هم از محمد فاضلی؛گویی که ۸۰ میلیون ایرانی، ارث پدری اصلاح طلبان را خورده‌اند که این جماعت همیشه در مقام طلبکار ظاهر می‌شوند! 

اما از آن سوی میدان امیرناظمی معاون آذری جهرمی به پزشکیان حمله کرد و نوشت: پزشکیان از مشاورش دفاع نمی‌کند. این تصویر کاندیدایی ضعیف است که توان دفاع از شهروندان را در فرداها هم نخواهد داشت. اگر پزشکیان نتواند از حق او دفاع کند، چه کسی می‌تواند به او اعتماد کند؟

نظر شما