شناسهٔ خبر: 67274017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح مشکلات در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای اتخاذ تصمیمات گره گشا

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از واحد‌های تولیدی شرکت کیمیا کلر کبودان، شرکت اروم فردوس فولاد باختر و واحد پرورش مرغ تخمگذار بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

طرح مشکلات در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری برای اتخاذ تصمیمات گره گشا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عتباتی و مجیدی در این بازدید‌ها با حضور در بخش‌های مختلف این واحد‌های تولیدی با توضیحاتی که مدیران آنها ارائه نمودند در جریان مشکلات قرار گرفته و به منظور بر طرف کردن آنها دستور طرح این مشکلات در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان را صادر نمودند.

عتباتی گفت: در آستانه هفته قوه قضائیه امروز فرصتی فراهم شد که به همراه دادستان مرکز استان و رئیس اتاق بازرگانی از سه واحد تولیدی بازدیدی داشته تا ضمن عرض خدا قوت، مسائل و مشکلات آنها را بررسی کنیم.

عتباتی ادامه داد: اولین واحدی که از آن بازدید شد شرکت کیمیا کلر کبودان بود که یک واحد بسیار مهم و موثر در حوزه تولید ۹ محصول شیمیایی با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰۰ تن مواد شیمیایی می‌باشد که زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را در سه شیفت کاری فراهم نموده و یکی از واحد‌های خاص شمالغرب کشور با محصولات صادراتی است که مشکلاتی در حوزه محیط زیست و مواد اولیه دارد.

وی افزود: شرکت اروم فردوس فولاد باختر دومین مجموعه‌ای بود که از آن بازدید گردید که یک واحد تولیدی قدیمی، مهم و موثر استان در تولید فولاد و میلگرد بود ولی متاسفانه به دلیل یکسری مشکلاتی که در گذشته پیش آمده از جمله اختلافاتی که با سیستم بانکی و سهامداران داشت دچار رکود و تعطیلی شده است ولی الحمدا... با ورود مجموعه سرمایه‌گذاری جدید اقدامات خوبی در جهت راه اندازی مجدد آن در حال انجام است و در صورت راه اندازی زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم خواهد نمود.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: مجموعه سومی که از آن بازدید شد، واحد پرورش مرغ تخمگذار بود که این واحد نیز با تولید محصول تخم مرغ نقش مهمی در تامین این محصول دارد از این رو با تصمیماتی که اتخاذ گردید مقرر شد که مشکلات این واحد‌ها در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان مطرح تا با کمک دستگاه قضایی، مجموعه‌های نظارتی، اجرایی و بانکی برای رفع مشکلات آنها اتخاذ تصمیم گردد.

نظر شما