شناسهٔ خبر: 67273916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح ستاد انتخاباتی «قاضی‌زاده‌ هاشمی» در کرمانشاه

فاطمه کمانی

ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

سهیل کیارش، قائم مقام و دستیار ویژه ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم که امروز(۳۰ خرداد) در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد، ابتدا از شهید جمهور یاد کرد و با بیان اینکه شهید رئیسی توقع مردم از رئیس جمهور را افزایش داد، گفت: عملکرد شهید رئیسی بگونه‌ای بود که حتی کسانی‌که با خط سیاسی وی همسو نبودند، به سخت‌کوشی و پرکاری ایشان اعتراف کردند.

وی ادامه داد: به اذعان خود آمریکایی‌ها اقدامات ۲.۵ ساله شهید رئیسی تلاش‌های ۱۰ ساله آمریکا را خنثی کرد، به‌گونه‌ای که با وجود اضافه شدن ۲۰۰ تحریم نفتی جدید، میزان فروش نفت ایران هفت برابر شد.

وی قاضی‌زاده هاشمی را ادامه دهنده راه شهید رئیسی دانست و عنوان کرد: ایشان تنها نماینده دولت شهید رئیسی در انتخابات بوده و با خود عهد کرده در مقابل تمام بی‌انصافی‌ها از شهید جمهور دفاع کند، حتی اگر به ضرر خودش باشد.

وی از سوابق قاضی‌زاده هاشمی نیز یاد کرد که از سطوح پایین مدیریتی به میدان آمد و ۱۴ سال سابقه حضور در مجلس و کمیسیون‌های مهمی از جمله بهداشت، فرهنگی، اجتماعی، اصل ۹۰ و … را در کارنامه دارد.

قائم مقام و دستیار ویژه ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی از سابقه سه ریاست وی در بنیاد شهید نیز یاد کرد.

کیارش گفت: قاضی‌زاده هاشمی یک مدل حکمرانی را با استفاده از ظرفیت نخبگان برای کشور طراحی کرده و برای اداره کشور برنامه‌ دارد.

کیارش اظهار کرد: قاضی‌زاده‌هاشمی نامزدی است که هم معتقد به جریان انقلاب است، هم به مسائل کشور می‌رسد و هم برنامه دارد.

 رضا فرخ‌شاهی رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی در کرمانشاه نیز با اشاره به اینکه در کرمانشاه گفتمانی به اسم تمدن‌سازان پایه‌گذاری شده که قصد داشت با نگاهی علمی و عالمانه نامزد مناسبی را برای ریاست جمهوری انتخاب کند، گفت: طبق نظرسنجی که با طراحی ۴۴ سوال علمی از نخبگان و مردم صورت گرفت، به گزینه آقای قاضی‌زاده هاشمی رسیدیم.

وی از اهمیت انتخاب یک فرد اصلح برای انتخابات پیش رو که برای کشور بسیار استراتژیک است یاد کرد و گفت: قاضی‌زاده هاشمی فردی است که اگر انتخاب شود هم به گفتمان انقلاب نزدیک است، هم به محور مقاومت اعتقاد دارد و هم می‌تواند راه شهید رئیسی و وزیر امور خارجه شهید را ادامه دهد.

انتهای پیام

نظر شما