شناسهٔ خبر: 67273790 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کنشگران سیاسی مانع از جولان دشمنان در فضای مجازی شوند 

ساوه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: کنشگران در ستادهای انتخاباتی نامزدها به عنوان متولیان عرصه سیاسی و تحزب باید مانع از جولان دشمنان در فضای مجازی شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، بهنام نظری چهارشنبه شب در نشستی با احزاب، فعالان سیاسی و اقشار مختلف مردم ساوه، اظهار کرد: امروز عرصه فضای مجازی جولانگاه دشمنانی شده تا اقتداری که مردم ایران با حضور در آیین تشییع شهید جمهور برای کشور به ارمغان آورده اند را به بیراهه ببرند.

وی افزود: وظیفه کنشگران سیاسی است که در ستادهای انتخاباتی نامزدها به عنوان متولیان عرصه سیاسی و تحزب کاری بکنند که مردم در مقابل این هجمه از تخریب ها، تهدیدها، دروغ پراکنی های رسانه های غربی و برخی بی بصیرت های داخلی واکسینه بشوند و به صورت موثری در انتخابات حضور پیدا کنند.

نظری افزود: سلامت در عین رقابت، مشارکت و امنیت به عنوان چهار راهبرد اساسی در برگزاری انتخابات است که امنیت و سلامت از سوی هیات های اجرایی تضمین شده است و احزاب نیز باید برای تکمیل این زنجیره در مسیر ایجاد رقابت و مشارکت گام بردارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: ملت ایران در آیین تشییع پیکر شهید رئیسی و همراهان وی قدرشناسی از خدمات این شهیدان را به خوبی نشان دادند و در تداوم این حرکت بار دیگر با اقتدار، پشتیانی و انسجام ملی در حمایت از انقلاب، دوباره مردم سالاری دینی را تقویت و ترس دشمنان از این وحدت را بیشتر می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها برای برگزایی انتخاباتی پرشور گفت: دشمن از تمام توان خود برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها تلاش کرد.

معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: یک نظام سیاسی با ثبات و مقتدر با پشتوانه مردمی اش سنجیده می‌شود. یعنی مردم و حمایت جمهور از یک نظام سیاسی به مثابه یک فوندانسیون محکم و خدشه ناپذیر است.

مهدی الیاسی گفت: این حمایت و پشتوانه مردمی از یک نظام سیاسی و از یک حکومت، مظاهر و جلوه های دارد که اصلی ترین مظهر این حمایت حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر تجلی اراده مردم است، بیان کرد: انتخابات ویترینی از مردم سالاری نظام اسلامی است و به عنوان یک هویت و اصالت به شمار می‌رود که حفظ و حراست از این هویت یک ضرورت است.

وی بر سلامت در انتخابات و عدم جانبداری در رقابت های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: شهرستان ساوه با اتحاد و همدلی بین دست اندرکاران امر و پیش بینی تمهیدات لازم آماده برگزاری انتخابات پرشور است

فرماندار ساوه گفت: حاکمیت و دولت به عنوان بخش اصلی حاکمیت باید زمینه این حضور را با برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی و امن فراهم آورد که خوشبختانه همه انتخابات‌هایی که از ابتدای انقلاب تاکنون برگزار شده سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: در کنار وظایف حاکمیت، خواص و فعالان سیاسی وظیفه دارند که با تبیین شرایط امروز کشور از همه امکانات، قلم و تریبون های خود بهره برده و بر گرم شدن تنور انتخابات بدمند و این یک وظیفه انقلابی و شرعی است. هر کس ایران را دوست دارد و برای امنیت و سربلندی این کشور دغدغه دارد باید تعهد خودش را در عرصه انتخابات ظهور و بروز دهد و فعالان سیاسی مظهر این تعهد انقلابی هستند.

نظر شما