شناسهٔ خبر: 67273771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرپرست بیمارستان ۱۷ شهریور:

حال ۵ نوزاد انتقالی از بیمارستان قائم خوب است

طاهره رفعتی

سرپرست بیمارستان ۱۷ شهریور، با اشاره به انتقال پنج نوزاد از بیمارستان حادثه دیده قائم رشت به این بیمارستان، گفت: حال هر پنج نوزاد خوب است.

صاحب‌خبر -

دکتر صدرالدین مهدی‌پور امشب، ۳۰ خردادماه در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به حادثه آتش سوزی بیمارستان قائم رشت در نخستین ساعات بامدادی روز گذشته، اظهار کرد: تعداد پنج نوزاد این بیمارستان حادثه دیده به بیمارستان ۱۷ شهریور رشت منتقل شدند.

وی با بیان اینکه حال هر پنج نوزاد خوب است، افزود: پس از انتقال نوزادان، سریعا استحمام انجام گرفت و «IVline» نوزادان تعویض و دستورات دارویی و تشخیصی برای آن‌ها گذاشته شد.

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی ۱۷ شهریور رشت، با اشاره به نارس بودن دو نوزاد، تصریح کرد: این دو نوزاد به دلیل وزن پایین به ان.آی.سی.یو منتقل شدند و هم اکنون حالشان خوب است، اما به خاطر وزن پایین به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند.

مهدی پور وزن سه نوزاد دیگر را خوب دانست و بیان کرد: درمان این سه نوزاد در بخش نوزادان ادامه دارد و طی ۴۸ ساعت گذشته مشکلی نداشتیم و تغذیه را شروع کردیم و آزمایشات و بررسی های تشخیصی نیز خوب است.

وی با بیان اینکه تغذیه نوزادان باید به مقدار معینی برسد، تاکید کرد: سه نوزاد تا هفته بعد قابل ترخیص هستند، اما دو نوزاد بستری در ان.آی.سی.یو وزن خیلی پایین داشتند و باید به وزن قابل قبول برسند و لذا طی هفته‌های بعد ترخیص می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما