شناسهٔ خبر: 67273686 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جنگ با لبنان حمله به کل محور مقاومت است

یک کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به آمادگی مقاومت لبنان برای مواجه با تمام سناریو‌های ممکن تاکید کرد که حمله به لبنان حمله به کل خاورمیانه و محور مقاومت است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: دکتر عبدو اللقیس، کارشناس مسائل راهبردی از لبنان درخصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اخیراً گزارش‌های زیادی مبنی بر احتمال تهاجم دشمن صهیونیستی، که مستقیماً پس از آتش بس و توقف تجاوز به نوار غزه به جنوب لبنان که بصورت حمله زمینی و اقدامات دیگر بود منتشر شده است.

به گزارش سایت عربی تسنیم، وی با اشاره به اینکه این تبلیغات بی اساس است، تاکید کرد: هدف بالا بردن روحیه صهیونیست‌ها و شهرک نشینان و ارتش فروپاشیده‌ای است که سربازانش روزانه در نواحی نوار غزه و همچنین در مرز‌های لبنان در سرزمین‌های اشغالی توسط مقاومت کشته می‌شوند. با توجه به شکست صهیونیست‌ها دربرابر مقاومت در میدان جنگ نمی‌تواند مبنای این تبلیغات را حقیقی دانست.

این کارشناس با اشاره به اینکه حمله به لبنان، جنگ با کل خاورمیانه و مقاومت به شمار می‌آید، اظهار داشت: جنگ کل خاورمیانه را در بر گرفته و در نتیجه تهدیدات بزرگی علیه صهیونیست‌ها و کسانی که به خاطر این تجاوز‌ها از او حمایت می‌کنند، وجود دارد. صهیونیست از انجام جنگ جدید عاجزند و شکی نیست اگر می‌توانستند بدون هیچ تردید و تعللی این تجاوز‌ها را به سر انجام می‌رساندند.

عبدالقیس ادعای حمله و شکست دادن حزب الله را هدفی بزرگتر از اندازه رژیم صهیونیستی دانست و تصریح کرد که مقاومت برای همه احتمالات حتی احتمال هجوم به شهرک‌های صهیونیست نشین در مرز لبنان آماده است.

نظر شما