شناسهٔ خبر: 67273392 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مطالبات حوزه بهداشت و درمان در سعدآباد با جدیت پیگیری می‌شود... -

اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: تا کنون اقدامات متعددی در حوزه بهداشت و درمان، راه و آب شرب در بخش سعد آباد انجام گرفته و تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق مطالبات قانونی مردم پیگیری ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر حمزه امین نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با امام جمعه سعدآباد اظهار داشت: در راستای مطالبات مردم مرکز بخش سعدآباد و دیگر شهرها و روستاها با پیگیری‌های انجام شده و اهتمام ویژه استاندار، فرماندار و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تا کنون اقدامات متعددی در حوزه بهداشت و درمان، راه و آب شرب انجام گرفته است و تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق مطالبات قانونی مردم پیگیری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کمیت و کیفیت خدمات مرکز جامع سلامت شهر سعدآباد و دیگر مراکز جامع در سطح بخش همواره رصد و نسبت به خدمات دهی مطلوب، نقاط ضعف و یا کم کاری ارزیابی‌های قانونی اعمال می‌شود.

بخشدار سعدآباد ابراز داشت: تسریع در تکمیل سازه در دست اجرا مرکز جامع سعدآباد و پس تجهیز آن مطابق استانداردهای دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به بهر برداری خواهد رسید.

امین نژاد افزود: تجهیز کمد دارویی برابر شیوه نامه‌های مراکز جامع سلامت شهری با همکاری مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان دشتستان اعمال خواهد شد.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به مراجعین توسط پرسنل و پزشکان مستقر یک وظیفه قانونی است.

امین نژاد گفت: فعالین اجتماعی و دیگر شهروندان در حوزه اداری و دستگاه‌های خدمات رسان به عنوان بازوان مدیران اجرایی هستند.

وی اظهار داشت: با تعامل و همکاری مشترک شهرداری و مرکز جامع، بهینه سازی محیط مرکز جامع در دستور کار قرار دارد و در کمترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

بخشدار سعدآباد افزود: در صورت مشاهده هر گونه سهل انگاری و تخلف در دستگاه‌های اجرایی، قبل از رسانه‌ای کردن به صورت حضوری، تماس و یا پیام به نماینده عالی دولت در بخش اطلاع رسانی و همواره از نقد مستند و مستدل استقبال می‌شود.

امین نژاد افزود: در حوزه آب شرب شهر سعدآباد بزودی با تکمیل  نهایی آب تصفیه کن موجود، اختلال در آبرسانی به مشترکین بهتر از قبل خواهد شد.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: علی رغم قدمت شهر سعدآباد تا کنون هیچ گونه طرح تفصیلی جامع شبکه انتقال در شهر سعدآباد موجود نیست و با پیگیری بخشدار و با همکاری شهردار و استفاده از کارشناسان مرتبط نسبت به طراحی طرح تفصیلی شبکه انتقال خطوط داخلی آب شرب انجام می‌شود.

امین نژاد افزود: تاکنون نسبت به تسریع در تکمیل فاز اول محور سعدآباد پیگیری‌های مستمری انجام و در آینده‌ای نزدیک پس از اتمام زیر سازی، شروع آسفالت از خروجی سعدآباد تا پایان فاز اول انجام و به بهره برداری خواهد رسید و به موازات آن فاز دوم با شتاب آغاز عملیاتی آن در حال اجرا است.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده با اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دشتستان، موظف به تسریع در تکمیل روشنایی محور سعدآباد به آبپخش شدند.

امین نژاد افزود: با پیگیری‌های انجام شده در نهایت محور نظرآقا به دهقاید اصلاح و بهره‌برداری از آن آغاز شده است و در ادامه عملیات اجرایی محور درود گاه به جتوط و جتوط به سه راه نظرآقا آغاز خواهد شد.

نظر شما