شناسهٔ خبر: 67273212 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس| بازیکن پرسپولیس وسط حاشیه‌های عجیب!

امید عالیشاه در میان حاشیه‌های عجیب و غریب توسط برخی از بازیکنان پرسپولیس تصویر جالبی منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس تصویر جدیدی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است.

در گزارش خبرورزشی آمده است: عالیشاه که فصل درخشانی را با پرسپولیس پشت گذاشت و مورد تحسین بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گرفت در حاشیه اتفاقات نقل و انتقالات و تمدید بازیکنان هم‌تیمی‌اش تصویر جالبی از خودش منتشر کرده و در این تصویر با تیپ اسپرت و چهره‌ای خندان به دوربین نگاه می‌کند.

کاپیتان سرخ‌ها سال‌هاست بدون حاشیه در پرسپولیس بازی می‌کند و باوجود اینکه با مربیان زیادی در این تیم کار کرده و بعضا زمان‌هایی بوده که نیمکت‌نشین شده هرگز گلایه نکرده و برای حضور در ترکیب اصلی جنگیده است. کمتر هواداری از پرسپولیس را می‌توان پیدا کرد که خاطره بدی درمورد نقل و انتقالات از عالیشاه در ذهن داشته باشد چرا که بازیکن باتجربه سرخ‌ها هرسال بدون حاشیه با هر کمی و کاستی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرده است. 

عالیشاه با روی کار آمدن اوسمار خیلی زود به یکی از بازیکنان محبوب سرمربی برزیلی تبدیل شد و در چند بازی پایانی تاثیر زیادی در بازگرداندن ورق قهرمانی به سود تیم پرسپولیس داشت.

کاپیتان پرسپولیس باتوجه به رکورهایی که یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد و همچنین با شخصیت کاریزماتیکش قابلیت تبدیل شدن به یک اسطوره را پرسپولیس از خود نشان می‌دهد.   

 

عکس| بازیکن پرسپولیس وسط حاشیه‌های عجیب؛ من می‌خواهم اسطوره بعدی باشم!

251 251

نظر شما