شناسهٔ خبر: 67272961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آئین افتتاحیه پروژه فاز ۲ مرکز رشد شهید فخری زاده

همزمان با رزمایش شهدای خدمت ساختمان و مرکز رشد شهید فخری زاده که همراه با حمایت و پشتیبانی از ۱۲ واحد فناور و دانش بنیان بوده توسط سپاه در قائم شهر در دهه ولایت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ قزلباش "فرمانده سپاه قائم شهر" خبر داد: همزمان با رزمایش شهدای خدمت  فاز ۲ ساختمان و مرکز رشد شهید فخری زاده که همراه با حمایت و پشتیبانی از ۱۲ واحد فناور و دانش بنیان بوده توسط سپاه در قائم شهر در دهه ولایت مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

قزلباش افزود: همکاری و مشارکت و حمایت سازمان بسیج و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساختمان مرکز رشد و فناور شهید فخری زاده جهت حمایت و استقرار حدود ۱۲ شرکت فناور و دانش بنیان جهت اجرای طرح ها و به بهره وری احداث گردید.

وی بیان داشت: نخبگان علمی و دانشگاهی جزو ارکان پیشرفت و آبادانی کشورند لذا خصوصیت شرکت‌های دانش‌بنیان  و فناور این است که موجب اشتغال آفرین و افزایش بهره وری و رشد سرمایه و جهش تولید  می شود.

سرهنگ قزلباش اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و آغاز رزمایش شهدای خدمت فاز ۲ ساختمان مرکز رشد شهید فخری سپاه پنجشنبه سی و یک خرداد با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و مسئول سازمان علمی ، پژوهشی بسیج مستضعفین ، استاندار مازندران ، فرزند دانشمند شهید فخری زاده ، مدیران پارک علم و فناوری مازندران ، اعضای شورای اداری شهرستان و نخبگان و فعالان عرصه دانش بنیان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

نظر شما