شناسهٔ خبر: 67272904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قهرمانی شهرداری اهواز در مسابقات فوتسال کارگران خوزستان

پریسا زنگنه منش

تیم شهرداری اهواز عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارگران خوزستان را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

نتایج مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران خوزستانی و انتخابی کشور امشب اعلام شد که تیم شهرداری اهواز در حضور ۱۰ تیم به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش ایسنا، شهرداری اهواز، پاک چوب شوش، کشت و صنعت شهید رجایی دزفول، کشت و صنعت دعبل خزایی، پتروشیمی فنی مهندسی فارس ماهشهر، کشت و صنعت میرزاکوچک خان، فولادخوزستان، گروه ملی، کشت و صنعت امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی اهواز در دو گروه ۵ تیمی با هم به رقابت پرداختند.

در نهایت تیم شهرداری اهواز موفق شد در دیدار نهایی این دوره از مسابقات مقابل تیم کشت صنعت نیشکر میرزا کوچک خان به برتری برسد و مقام قهرمانی را به دست بیاورد. 

دیدار نهایی این دوره ازمسابقات که از حساسیت خیلی زیاد برخوردار بود با  استقبال خیلی خوب تماشاگران نیز همراه بود. این بازی در وقت قانونی با نتیجه ۳ بر۳ به پایان رسید و در ضربات پنالتی، شهرداری اهواز موفق شد برنده این دیدار شود. 

در دیدار رده‌بندی این دوره از مسابقات نیز تیم کشت و صنعت دعبل خزایی موفق شد با حساب ۵ بر ۲ فولاد خوزستان را شکست دهد و مقام سوم این دوره مسابقات را از آن خود کند. 

سه تیم برتر این دوره از مسابقات تیم‌های شهرداری اهواز، کشت و صنعت میرزا کوچک خان و کشت و صنعت دعبل خزایی مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کارگران کشور را به دست آورند. 

در پایان نیز با حضور ظفری‌پور مدیر کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان خوزستان، موسوی مدیرعامل کشت و صنعت دعبل خزایی، غفاری رئیس هیات ورزشی کارگری استان و علوانی دبیر هیات ورزشی کارگری خوزستان از تیم‌های برتر تجلیل شد. 

انتهای پیام

نظر شما