شناسهٔ خبر: 67272818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فعالان اقتصادی زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فعالان اقتصادی زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشند.

صاحب‌خبر -

سردار مرتضی عمومهدی در نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اراک اظهار کرد: بیش از دو دهه مقام معظم رهبری شعارهای سال را با عناوین اقتصادی و تولید نامگذاری می‌کنند و این نشانگر اهمیت اقتصاد در نگاه رهبر معظم انقلاب است، لذا باید همه بخش های کشور در بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی برای تحقق آنها بسیج شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: اگر به دنبال اقتدار کشور در بخش های مختلف هستیم و می‌خواهیم ایران اسلامی در عرصه‌های بین المللی همواره درخشان باشد و عزت و سربلندی ملت و جامعه همواره افزایش پیدا کند و نفوذ معنوی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و تمدن نوین اسلامی را محقق سازیم حتما باید در زمینه اقتصادی قوی باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی علیرغم توطئه‌ها و تحریم های دشمنان همچنان بالنده و استوار مسیر پرشتاب پیشرفت را طی می‌کند و پیشرفت و نشاط در رخسار جامعه اسلامی به وضوح دیده می‌شود. یکی از نقاط قوت این اقتدار مشارکت مردم در همه عرصه‌هاست که باید روز به روز تقویت شود.

سردار عمو مهدی با اشاره به نقش آفرینی بسیج اصناف بیان کرد: رویکرد بسیج، تحقق فضای تسهیل‌کنندگی و حمایت‌ از بخش تولید و رزمندگان جبهه اقتصادی است و بسیج در این راستا نقشه راه و چشم انداز دارد.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و همچون موتور محرکه کشور برای حرکت شتابنده به سمت پیشرفت است، لذا امروز هر کسی که به دنبال پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است، باید در این راستا نقش‌آفرینی کند و فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان نقش مهمی در این راستا دارند.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه روح الله استان مرکزی، وی خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و این اهمیت دارای ابعاد فراوانی است، لذا هر چقدر که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود ناامیدی و یاس دشمنان را بیشتر رقم می‌زند و موجب دلگرمی علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما