شناسهٔ خبر: 67272103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله (ره) استان مرکزی:

مشارکت حداکثری در انتخابات موتور محرکه کشور برای پیشرفت است

فرمانده سپاه روح الله (ره) استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و همچون موتور محرکه کشور برای حرکت شتابنده به سمت پیشرفت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله (ره)، سردار مرتضی عمو مهدی در نشست فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اراک اظهار کرد: امروز هرکسی که به دنبال پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است باید در این راستا نقش‌آفرینی کند و فعالان اقتصادی، اصناف و بازاریان نقش مهمی در این راستا دارند.

وی افزود: بیش از دو دهه مقام معظم رهبری شعارهای سال را با عناوین اقتصادی و تولید نامگذاری می‌کنند و این نشان از اهمیت اقتصاد در نگاه رهبر معظم انقلاب هست و لذا باید همه بخش‌های کشور در بخش‌های دولتی، خصوصی و مردمی برای تحقق آن‌ها بسیج شوند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: اگر به دنبال اقتدار کشور در بخش‌های مختلف هستیم و می‌خواهیم ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی همواره درخشان باشد و عزت و سربلندی ملت و جامعه همواره افزایش پیدا کند و نفوذ معنوی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و تمدن نوین اسلامی را محقق سازیم حتماً باید در زمینه اقتصادی قوی باشیم.

عمو مهدی تصریح کرد: انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان همچنان بالنده و استوار مسیر پرشتاب پیشرفت را طی می‌کند و پیشرفت و نشاط در رخسار جامعه اسلامی به وضوح دیده می‌شود و یکی از نقاط قوت این اقتدار مشارکت مردم در همه عرصه‌ها است که باید روز به روز تقویت شود.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج اصناف اضافه کرد: رویکرد بسیج تحقق فضای تسهیل‌کنندگی و حمایت از بخش تولید و رزمندگان جبهه اقتصادی است و بسیج در این راستا نقشه راه و چشم‌انداز دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: انتخابات در نظام اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و این اهمیت دارای ابعاد فراوانی است و لذا هرچقدر که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود ناامیدی و یاس دشمنان را بیشتر رقم می‌زند و موجب دلگرمی علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

نظر شما