شناسهٔ خبر: 67272769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش نونهالان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت»

کسب یک رتبه‌ی برگزیده‌ی کشوری و یک عنوان شایسته‌ی تقدیر ملی، رهاورد اعضای ادبی چهارمحال و بختیاری در نخستین جشنواره ملی نامه‌ای از طبیعت بود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز کانون سراسر استان موفق شدند ۳۱ اثر ادبی خود را در بهمن ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره‌ی نامه‌ای از طبیعت ارسال کنند که از این میان دو عضو کانون استان موفق به کسب عناوین برتر شدند.
بر این اساس از بین هزار و ۴۰۹ اثر رسیده به دبیرخانه‌ی اولین جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت»، پرنیان انصاری (عضو نونگاه) مرکز شماره دو شهرکرد با مربیگری لیلا ناظمی موفق به کسب رتبه‌ی برگزیده کشوری و پونه نظری (عضو نوخوان) مرکز شماره یک شهرکرد با مربیگری بتول کریم‌زاده موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر کشوری شد.
اولین جشنواره نامه‌ای به طبیعت با هدف معطوف کردن نگاه کودکان و نوجوانان به ارزش و اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی، ترویج و توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، توجه کودکان و نوجوانان به آداب صحیح نامه‌نگاری برگزار شد.
در این جشنواره، کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال در قالب "نامه‌ای از زبان یکی از عناصر طبیعت به انسان" آثار خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره ارسال کردند.
آیین اختتامیه این جشنواره ۳۰خرداد ماه ۱۴۰۳ در استان مرکزی با حضور برگزیدگان و تجلیل از آنها برگزار خواهد شد.

نظر شما