شناسهٔ خبر: 67272647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ماجرای پرسپولیسی شدن آقای لژیونر؛ نه پورشه گرفتم نه بی‌ام‌و!

کریم انصاری‌فرد، ستاره پرسپولیسی تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی با صراحت اعلام کرد که هرگز نگفته طرفدار استقلال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم انصاری‌فرد خرداد سال ۱۳۹۱ با پرسپولیس قرارداد بست و به جمع قرمزپوشان پایتخت اضافه شد. این اتفاق در حالی رخ داد که شایعات زیادی پیرامون پیوستن او به استقلال مطرح بود ولی کریم ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۱ در گفت‌وگو با خبرورزشی با صراحت پیرامون این مسئله صحبت کرد و گفت: این‌که می‌گویند من استقلالی هستم اصلا صحت ندارد چون هیچ‌وقت و هیچ‌کجا نگفتم استقلالی بودم. برادرم البته یک بار جلسه‌ای با مسئولان استقلال داشت و خودم هم گفته بودم مدیربرنامه‌هایم نیز باید در جریان باشد. پیشنهادات را بررسی کردم و در نهایت ترجیح دادم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

به نقل از خبر ورزشی انصاری‌فرد اضافه کرد: این را هم بگویم که برخلاف شایعات، برای عقد قرارداد با پرسپولیس نه بنز گرفتم نه بی‌ام‌و. این‌که می‌گویند پیشنهاد من به استقلالی‌ها زیاد بوده را هم تکذیب می‌کنم. یکی از مدیران این باشگاه چنین حرفی را زده ولی با صراحت می‌گویم من نه به استقلال و نه به هیچ تیم دیگری رقم ندادم و فقط شنونده پیشنهادات آن‌ها بودم.

کریم انصاری‌فرد در ادامه پیرامون این ادعای برخی مدیران وقت استقلال که کریم شرط گذاشته هر وقت پیشنهاد خارجی داشت از استقلال برود نیز تصریح کرد: من اصلا چنین شرطی نگذاشتم؛ در واقع استقلالی‌ها چون فرهاد مجیدی در نیم‌فصل سال گذشته از استقلال رفت، نگران بودند که من هم مانند مجیدی بشوم و همین کار را بکنم. در مورد برگشتن علی آقای دایی به پرسپولیس هم باید بگویم من از این ماجرا بی‌خبر هستم و موضوع به کادر مدیریتی پرسپولیس برمی‌گردد.

نکته این‌که علی دایی در آن سال به پرسپولیس برنگشت بلکه در نهایت یک مربی پرتغالی به نام مانوئل ژوزه تابستان سال ۹۱ هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت. حضوری که البته اصلا طولانی نشد و در نهایت نیمکت قرمزپوشان به یحیی گل‌محمدی رسید.

مصاحبه کریم انصاری فرد درباره پرسپولیس

257 251

نظر شما