شناسهٔ خبر: 67272536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس کل دادگستری فارس:

شواهدی مبنی بر قتل شهردار منطقه ۵ شیراز به دست نیامده است

شیراز - رییس کل دادگستری فارس در خصوص پرونده مربوط به درگذشت شهردار منطقه ۵ شیراز در ۲۳ اردیبهشت امسال گفت: پرونده همچنان باز بوده اما تاکنون شواهدی مبنی بر قتل وی به دست نیامده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در نشست خبری که عصر چهارشنبه به مناسبت هفته دادگستری در شیراز برگزار شد بیان کرد: شواهد نشان می‌دهد درگذشت شهردار منطقه ۵ شیراز در ۲۳ اردیبهشت امسال یک سانحه بوده و تا به حال مستندی دال بر قتل و جنایت به دست نیامده اما دادسرا هنوز روی این موضوع کار می‌کند.

رئیس کل دادگستری فارس درباره پرونده مسمومیت گسترده پزشکان در شیراز نیز گفت: البته بر خلاف آنچه در فضای مجازی مطرح شد تمام مسمومان آن حادثه پزشک نبودند و پرونده نیز در شعبه ۲۰ دادیاری دادسرای ویژه امور جنایی همچنان در حال بررسی است.

وی افزود: در این خصوص قرار بازداشت ۱۵ نفر صادر شده و عده‌ای نیز به قید وثیقه از زندان آزاد شدند و پرونده فوت فرزانه اکبری متخصص پوست و مو نیز در شعبه ۸ بازپرسی دادسرا در حال رسیدگی است.

موسوی در خصوص سایر پرونده‌های مشهور مربوط به استان فارس نیز گفت: پرونده تخلفات منتسب به خیریه نرجس نیز با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در شعبه ۱۰۱ در حال بررسی است و به سبب نواقصی که در پرونده وجود داشت دوباره به دادسرا ارجاع داده شد و تیر و مرداد امسال رأی نهایی صادر خواهد شد.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: پرونده کلاهبرداری دیجی‌ماه که حکم بدوی آن صادر شده بود نیز برای تجدید نظر به دادگاه آمده و به‌زودی رأی نهایی ان صادر خواهد شد؛ پرونده شهید کوروش بازیار در شعبه ۸ بازپرسی در حال اظهار نظر است و پرونده تعرض به بانوی آمر به معروف در ۱۲ مرداد سال گذشته در باغ نارنجستان قوام نیز در مراحل تجدید نظر است و رأی نهایی آن به زودی اعلام خواهد شد.

موسوی در پایان گفت: پرونده اختلاس در شرکت آبفا در حال رسیدگی است و موردی که در آن در آرامگاه حافظیه شیراز خواستگاری خلاف عرف و شرع انجام شده بود نیز در دادسرا در مرحله تعیین تکلیف است و به‌زودی نتیجه آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نظر شما