شناسهٔ خبر: 67272334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پزشکیان: حق آن چیزی ست که علم ثابت می‌کند

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر من آن‌چه که خدا به ما گفته و آنچه که در قرآن آمده هیچ فرقی بین علم و باورهای ما نیست. حق آن چیزی است که علم ثابت می کند. علم ثابت کرده است که نمی‌توانیم در مقابل آن بایستیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد ازظهر چهارشنبه؛ ۳۰ خرداد سال ۱۴۰۳ با حضور در ششمین برنامه «میزگرد فرهنگی» شبکه دو سیما گفت: حق آن چیزی ست که علم ثابت می کند
 
کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: روز حساب و کتاب یادمان رفته است. تمام اختلافات و دعواها بین ما و گروه‌ها به خاطر هوای نفس است. اگر حقوق افراد را رعایت کرده و بر اساس عدالت عمل کنیم جامعه با عشق پشت حاکمان خواهد ایستاد. اگر نیست برای همه نیست . اگر هست باید برای همه باشد. تبعیض است که مردم را نارضای و درجامعه تنفر ایجاد  می‌کند. دعوای ما بر اساس نفس است. مردم ناراضی هستند؛ چراکه انصاف را در قبال آن‌ها رعایت نمی‌کنیم. به نظر من آن‌چه که خدا به ما گفته و آنچه که در قرآن آمده هیچ فرقی بین علم و باورهای ما نیست. حق آن چیزی است که علم ثابت می کند. علم ثابت کرده است که نمی‌توانیم در مقابل آن بایستیم.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما