شناسهٔ خبر: 67272322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین تاکیدکرد؛

لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران المپیکی قزوین

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین بر لزوم حمایت همه جانبه از ورزشکاران المپیکی این استان تاکیدکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین در نشست مشترک روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران قزوینی گفت: با حمایت استانداری و کلیه دستگاه های اجرایی استان باید زمینه را برای موفقیت المپیکی های قزوینی در این رویداد مهم ورزشی فراهم کنیم.

وی با اشاره به حضور نمایندگان دیارمینودری در المپیک ۲۰۲۶ پاریس اذعان کرد: خوشبختانه مهران برخورداری در تکواندو و بهمن عسگری در کاراته و نیز حسین فرزانه سیاهکل در والیبال نشسته و محمدرضا خیرخواه بعنوان مربی تیم ملی ژیمناستیک و همچنین در پارا وزنه برداری از قزوین در المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۶ پاریس حضور خواهند داشت که افتخار بزرگی برای جامعه ورزش قزوین بشمار می‌رود.

علایی مقدم ادامه داد: همچنین رضا علیپور اعجوبه سنگنوردی نیز به تازگی عازم مسابقات جهانی شده تا درصورت موفقیت در این بازی ها سهمیه المپیک بگیرد.

وی تاکیدکرد: باید پایگاه های قهرمانی و امکانات هیات های ورزشی تمام کمال در اختیار این قهرمانان قرارگیرد تا نتیجه خوبی کسب کنند.

علایی مقدم در بخش دیگری از سخنانش ضمن موثر برشمردن این جلسات در راستای هم افزایی ورزشی گفت: باید با همکاری دستگاه ها و ارگان های مختلف شاهد تداوم روند موفقیت های ورزش قزوین باشیم.

وی ادامه داد:خوشبختانه ورزش قزوین در سال ۱۴۰۲ عملکرد خوبی داشته که به واسطه آن اکنون حال ورزش قزوین خوب است.

علایی مقدم با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای استمرار این برنامه ها در سال جاری افزود: باید زمینه را برای تداوم موفقیت های ورزشکاران در سال جاری نیز فراهم کنیم که شامل حمایت های مادی و معنوی و تعامل و تبادل نظر با هیات ها و ورزشکاران می شود.

وی با اشاره به آمار بیمه شدگان ورزشی در استان ادامه داد: اکنون ۹۰هزار بیمه شده ورزشی در قزوین داریم که باید تلاش کنیم همپای استان های کلان این آمار را ۳۰هزار افزایش و به ۱۲۰هزار بیمه شده برسانیم.

وی با اشاره به وجود قهرمانان ارزنده در استان افزود: باید چاره سازی کنیم که چگونه می‌توانیم جایگزین هایی برای مهران برخورداری و بهمن عسگری و رضا علیپور و... پیدا کنیم و این امر تنها با استعدادیابی ممکن است مخصوصا که در آستانه فصل تابستان و روی آوردن بچه ها به ورزش قرار داریم.

نظر شما