شناسهٔ خبر: 67272246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر کشور:

۵۶۰۰ پروژه در استان البرز تعریف شده است

وزیر کشور گفت: در حال حاضر بالغ بر ۵۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بالغ بر ۱۵۰ همت تعریف شده بود که بخشی از آن‌ها تکمیل و بخشی دیگر در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا از البرز احمد وحیدی عصر امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در مراسم افتتاح تصفیه خانه خط ۳ حصار، بازدید پروژه بی آرتی و افتتاح پروژه ادامه بلوار شهید ناصر بخت ضمن تقدیر از همه کسانی که به‌عنوان خدمتگزاران مردم در استان البرز تلاش می‌کنند، اظهار کرد: شهر کرج و استان البرز را با تعدد پروژه‌های ارزشمندی که در دستور کار بوده و بخش زیادی از آن‌ها به بهره برداری رسیده می‌شناسیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم از بزرگ‌ترین نعمات الهی است، افزود: افتتاح پروژه‌های شهری بسیار مهم و راهگشا است و گاهی گره از مشکلات ساکنین یک محل باز می‌کند و گاهی هم جمعیت بیشتری از شهروندان را پوشش می‌دهد.

وزیر کشور ابراز کرد: ما مدیون مردم هستیم و باید کاری کنیم که رضایت آن‌ها با ارائه خدمات با کیفیت تأمین شود.

وحیدی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی در حین خدمتگزاری به مردم توضیح داد: لفظ شهید خدمت نشان می‌دهد می‌شود خدمت کرد و در خدمت شهید شد و ما باید شهادت را خدمت بجوییم.

وزیر کشور ابراز کرد: در حال حاضر بالغ بر ۵۶۰۰ پروژه در سطح استان البرز با بالغ بر ۱۵۰ همت تعریف شده بود که بخشی از آن‌ها تکمیل و بخشی دیگر در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات دولت چهاردهم قرار داریم، ادامه داد: انتخابات ادامه راه شهید رئیسی است و باید با تمام توان بکوشیم که این راه ادامه پیدا کند چون خداوند کسی که این راه را پذیرفت را نزد خود برد.

وی توضیح داد: این راه باید ادامه پیدا کند و امیدواریم انتخابات پیش رو هم به گونه‌ای پیش برود که این راه ادامه پیدا کند.

نظر شما