شناسهٔ خبر: 67272109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دادستان مرکز استان گلستان:

فضای انتخاباتی گلستان در فضای مجازی به‌طور دقیق رصد می‌شود

دادستان مرکز استان گلستان گفت: فضای مجازی این استان در روزهای منتهی به انتخابات هشتم تیر به‌طور ویژه رصد و کنترل می‌شود تا کسانی که به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت ملی هستند، امکان فعالیت نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از دادگستری استان گلستان، محمود اسپانلو اظهار کرد: با هر کسی که برای خدشه‌دار کردن وحدت ملی گام بردارد طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی افزود: مطالب غیرمستند و اثبات نشده که سبب التهاب‌آفرینی در جامعه می‌شود و فضای روانی جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد به‌طور کامل رصد می‌شود و کسانی که چنین مطالبی را منتشر و یا بیان می‌کنند، باید پاسخگویی دستگاه قضائی باشند.

رئیس کل دادگستری گلستان هم در این جلسه گفت: رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و هواداران آن‌ها در استان طبق قانون عمل کرده و از ایجاد تفرقه قومی و مذهبی و هر اقدامی که امنیت روانی و سلامت انتخابات را خدشه‌دار کند، بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه هیچکس حق ندارد از خط قرمزها عبور کند، اظهار کرد: برای برخورد با کسانی که به دنبال القای تقلب در انتخابات و دامن زدن به شایعات، تخریب نامزدها و اقداماتی مشابه هستند تعلل نمی‌کنیم.

اسپانلو از فعالیت شعبه‌های رسیدگی به جرایم انتخاباتی در همه حوزه‌های قضائی گلستان خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه در استان انجام شده و تذکر لازم درباره رعایت قوانین انتخاباتی به مسئولان ستادهای تبلیغاتی نامزدها داده شده است.

نظر شما