شناسهٔ خبر: 67271990 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جمعی از نفتی‌های حامی سعید‌ جلیلی: مماشات با جلیل سالاری تا کی؟!

در پی تغییر مسیر جلیل سالاری معاون وزیر نفت از ستاد سعید جلیلی به ستاد محمدباقر قالیباف، جمعی از حامیان جلیلی در صنعت نفت خواستار پایان مماشات با سالاری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ در پی تغییر مسیر جلیل سالاری معاون وزیر نفت از ستاد سعید جلیلی به ستاد محمدباقر قالیباف، جمعی از حامیان جلیلی در صنعت نفت خواستار پایان مماشات با سالاری شدند.

یک منبع آگاه به خبرنگار دیده بان ایران گفت: نفتی‌های حامی جلیلی از تغییر مسیر جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و پیوند او با ستاد قالیباف بسیار ناراحت هستند. چرا که معتقدند سالاری با حمایت جلیلی در صنعت نفت رشد کرده و به سمت معاون وزیر رسیده و با توجه به عملکرد بسیار ضعیف او در این مسئولیت، حمایت دولت سایه جلیلی از او در نفت موجب ابقای او شده است. اما با این وجود، شاهد پیوستن او به اردوگاه یکی از رقبای جلیلی هستیم.

این منبع آگاه نزدیک به ستاد سعید جلیلی گفت: چنین رفتارهایی، حامیان آقای جلیلی را دچار سرخوردگی کرده و اعتقاد دارند مماشات در برابر افرادی همچون جلیل سالاری که خاستگاه خود را فراموش کرده و به امید غنائم بیشتر، بدون نگرانی از مسئولیت دولتی خود به ستاد انتخاباتی فرد دیگری رفته‌اند می‌تواند موجب کاهش انگیزه حامیان واقعی آقای جلیلی شود که قلبا به او اعتقاد دارند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما