شناسهٔ خبر: 67271956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

محسن رضایی:

گفتمان بزرگ «اجماع برای مردم» در حال شکل گیری است

رضایی موقعیت کشور را بعد از عملیات وعده صادق مثبت و متفاوت ارزیابی کرد و در خصوص احترام بین المللی دولت ها پس از شهادت آیت الله رئیسی آن را بی سابقه دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، محسن رضایی در گفتگویی خاطرنشان کرد: ایران، بعد از وعده صادق در یک ارتفاع خوبی در پی نقش آفرینی قرار گرفته است زیرا همه دنیا دیدند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها قدرت دفاع از خود را دارد بلکه آنچنان حکیمانه دفاع می کند که طرف مقابل توانایی پاسخ دادن را ندارد.

وی در ادامه افزود: اقتدار، حکمت و تدبیر سیاسی که در پاسخگویی به اسرائیل از خود نشان دادیم ایران را از نظر اقتدار در یک جایگاه بالاتری نسبت به گذشته قرار داد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور شهید اظهار داشت: در حادثه شهادت آیت الله رئیسی همه دنیا دیدند که یک احترام بین المللی بزرگی نسبت به ایران شد که قبل از آن این احترام از سوی ملت های جهان اسلام وجود داشت اما هیچگاه دول خارجی به این صورت احترامی برای ایران نداشتند؛ ما می دانستیم در دل بسیاری از دولت های دنیا مردم سالاری دینی جدی و پذیرفته شده است اما این را رونمایی نمی کردند که شهادت آیت الله رئیسی سبب شد دولتی مانند دولت هند در کشور خود عزای عمومی اعلام کند.

رضایی با اشاره به مشارکت باشکوه مردم ایران در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: به عنوان یک سرباز وطن از همه مردم می خواهم با تمام توان به صحنه بیایند و حق رأی خود را مانند سلاحی برای آینده و زندگی بهتر خود به دست بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آیت الله موحدی کرمانی تشکر می کنم که از 6 نامزد دعوت کرده و موعظه اخلاقی داشتند و گفتمان بزرگی به نام اجماع برای مردم شکل خواهد گرفت و شکوه دیگری در اقتصاد و فرهنگ و تجارت به وجود خواهد آمد.

نظر شما