شناسهٔ خبر: 67271946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

معاون استاندار گلستان؛

عضويت 512 نفر از نخبگان گلستان در 32 هيئت‌انديشه‌ورز

صاحب‌خبر -
عضويت 512 نفر از نخبگان گلستان در 32 هيئت‌انديشه‌ورز

خبرگزاری آریا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان از عضویت 512 نفر از نخبگان گلستان در 32 هیئت‌اندیشه‌ورز خبر داد.

 

 سیدعلی مهاجر ظهر چهارشنبه 30 خرداد ماه 1403 در نشست تبیینی با جوانان شرق استان گلستان که با محوریت انتخابات ریاست جمهوری به میزبانی فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: به منظور مردمی‌سازی و استفاده از ظرفیت فکری و تجربی نخبگان و افزایش توان مدیریتی، 32 هیئت‌اندیشه‌ورز در حوزه‌های مختلف در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فعال شده است.

وی با بیان اینکه 512 نفر از نخبگان استان در این هیئت عضو هستند، ادامه داد: جوان‌گرایی، چه در توجه به جوانان و چه در کاهش سن مدیریتی، از ویژگی‌های دولت سیزدهم بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه بر اساس آمار سامانه انتصابات در استان از مجموع 2 هزار و 316 پست مدیریتی 54 درصد را مدیران را گروه سنی 41 تا 50 سال تشکیل می‌دهند، افزود: هزار و 205 نفر از مدیران استان در این رده سنی قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید بر اینکه با تشکیل شورای مشورتی جوانان سعی کردیم بیش از پیش از ظرفیت جوانان برای رسیدن به راهکار‌های مناسب در حل مشکلات جامعه به‌خصوص در مسائل حوزه جوانان استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: ترس دشمنان بیش از هر چیز از جوانان فعال، پویا و‌امیدوار ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در سال 1357 زنگ خطر را برای دشمنان به صدا درآورد و از آن زمان تا به امروز با هر دسیسه‌ای، از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله، تحریم‌های شدید، جنگ نرم و فرهنگی و جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی در فضای مجازی تلاش دارند تا مانع از رسیدن ایران به قله‌های پیشرفت و موفقیت شوند.

انتهای پیام

نظر شما