شناسهٔ خبر: 67271844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پایان مرحله استانی جشنواره مهارت در همدان با رقابت ۹۵ هنرجوی برگزیده

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سومین جشنواره مهارت شایستگی محور دانش آموزی با شرکت ۹۵ هنرجوی هنرستان‌های استان همدان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان احمد آقامحمدی امروز _چهارشنبه، سی‌ام خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره زیر مجموعه طرح شهید آشتیانی است که با هدف افزایش کیفیت آموزش و ارتقا مهارت هنرجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: در مرحله هنرستانی ۶ هزار و ۳۲۰ نفر از ۱۵۳ هنرستان فنی و حرفه‌ای و کار و دانش دخترانه و پسرانه استان همدان حضور داشتند و در مرحله منطقه‌ای ۸۵۶ نفر با یکدیگر رقابت کردند و ۹۵ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: این هنرجویان در رشته‌های تأسیسات، ساختمان، صنایع غذایی، فرش، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک خودرو، معماری و کامپیوتر با یکدیگر رقابت می‌کنند و از بین ۹۵ راه یافته به مرحله استانی، ۱۰ نفر به مرحله کشوری که مرداد برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

محمدعلی کاظمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان هم اظهار کرد: این دانشگاه امکانات و تجهیزات خود را برای برگزاری جشنواره مهارت در اختیار آموزش و پرورش گذاشته و به این ترتیب هنرجویان فرصت آشنایی با دانشگاه را هم خواهند داشت.

نظر شما