شناسهٔ خبر: 67271772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

پیش‌بینی ابررایانه BETSiE از قهرمان یورو ۲۰۲۴

ابررایانه BETSiE با توجه به نتایج پیش‌فصل و اولین بازی انجام شده در مرحله گروهی، قهرمان یورو ۲۰۲۴ را پیش‌بینی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ تمام ۲۴ تیم شرکت‌کننده در یورو ۲۰۲۴ بازی اول خود را انجام داده‌اند و اکثر تیم‌های بزرگ در بازی اول خود به پیروزی رسیدند و به دنبال این هستند که با پیروزی در هفته دوم جایگاه خود را در مرحله حذفی تثبیت کنند. اما برخی تیم‌ها نیز شگفتی‌ساز بوده‌اند مانند اسلواکی که بلژیک را ۱-۰ شکست داد، ایتالیا، هلند و پرتغال هم به سختی از شکست اجتناب کردند. انگلیس و فرانسه به ترتیب صربستان و اتریش را پشت سر گذاشتند، در حالی که آلمان و اسپانیا بر اسکاتلند و کرواسی پیروز شدند.

 

اما با پشت سر گذاشتن راند اول مسابقات، احتمال قهرمانی کدام تیم بیشتر است؟

بر اساس پیشبینی ابررایانه BETSiE انگلیس با وجود عملکرد نه چندان خوبی که در برابر صربستان داشت همچنان مدعی کسب عنوان قهرمانی است. این الگوریتم بر اساس تمام نتایج بازی‌های فصلی که در همه رقابت‌ها و در برابر کشورهای درگیر انجام می‌شود، ساخته شده و باقی‌مانده تورنمنت را بر اساس عملکرد تیمها در پیش‌فصل و بازی اول تیم حدس می‌زند.

 

اینطور که BETSiE گفته، مردان گرت ساوتگیت ۲۰.۹۷ درصد شانس پایان دادن به قحطی ۵۸ ساله سه‌شیرها را دارند. آنها سه درصد از فرانسه جلوتر هستند که زیر نظر دیدیه دشان پشت سر هم به فینال جام جهانی رسیده. پس از آنها آلمان میزبان قرار دارد و پرتغال و اسپانیا تنها تیم‌های دیگری هستند که بیش از ۱۰ درصد شانس قهرمانی دارند.

شکست‌ بلژیک و کرواسی باعث شده که هر دو طبق پیش‌بینی ابررایانه در گروه‌های خود سوم شوند. و رومانی و اسلواکی با وجود شروع با برد همچنان در رده‌های ۱۹ و ۲۰ قرار می‌گیرند. شانس آنها برای برنده شدن در این رقابت تنها ۰.۰۶ درصد است./فارس

نظر شما