شناسهٔ خبر: 67295949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آقای گل تاریخ‌ساز نشد/ پاسی که از هت‌تریک در فینال باارزش‌تر بود!

شهریار مغانلو تنها فرصت تاریخ سازی در فینال جام حذفی را از دست نداد!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، شهریار مغانلو فصل قبل ۱۳ گل زد و آقای گل لیگ برتر شد اما سپاهان کورس قهرمانی را به پرسپولیس باخت. شهریار امسال ۱۶ گل زد اما باز هم سپاهان اسیر اتفاقات عجیب در لیگ شد و به قهرمانی نرسید.

فینال جام حذفی از این نظر برای شهریار بسیار مهم بود که می‌توانست کارنامه او در لباس زرد را با یک جام رنگین کند. شهریار قهرمان بازی فینال بود و زننده هر دو گل بازی اما پیش از او هم در همین لباس سپاهان، سید مهدی سید صالحی در همین ورزشگاه آزادی و در همین فینال جام حذفی دبل کرده و فاتح جام حذفی شده بود!

شهریار در نیمه دوم بارها و بارها می‌توانست هت‌تریک کند و با این سه گل نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه سازد اما او فرصت‌های ایده‌آل را یکی پس از دیگری از دست داد. اما بد نیست بدانید با ارزش‌تر از فرصت هت‌تریک در فینال جام حذفی پاس درخشانی بود که شهریار در دقیقه ۶۷ هدر داد!

سال‌هاست که فوتبال ما از نداشتن هافبک خلاق مثل محرم نویدکیا رنج می‌برد. نسل امثال مجتبی جباری تمام شده و دیگر هافبکی که روی زمین درها را ببیند، نداریم. دقیقه ۶۷ بازی فینال یکی از تک به تک‌هایی بود که شهریار مغانلو به بالای دروازه زد و این موقعیت با پاس استثنایی محمدجواد حسین‌نژاد ایجاد شد. از ان پاس‌ها که سال‌هاست در فوتبال ایران وجود ندارد، از آن نمونه‌ها که فقط در رئال مادرید و تونی کروس دیده بودیم.

حسین‌نژاد پدیده این فصل سپاهان بود که به تیم ملی هم دعوت شد اما با بدشانسی و مصدومیت شانس درخشش را از دست داد و سپاهان هم از نبودن او لطمه خورد. بازگشت حسین‌نژاد به ترکیب سپاهان و این پاس درخشان او فوتبال ایران را از بابت داشتن یک هافبک خلاق به آینده امیدوار کرد. جای محرم نویدکیا در سپاهان و تیم ملی برابر تیم خودش پر شد!

بیشتر بخوانید: جام پنجم کفه ترازو را در نقش‌جهان برابر کرد/ سپاهان دورقمی شد، طلسم دورقمی نشد

نظر شما