شناسهٔ خبر: 67271704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هدیه دولت سیزدهم به جامعه کارگری استان همدان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: ۳۵ هزار متر مربع فضای ورزشی، به جامعه کارگری همدان اختصاص می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، یوسف شعبانی امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۴۱ هزار متر مربع فضای ورزش کارگری در سطح استان همدان موجود است و ۳۵ هزار متر مربع در دولت سیزدهم و در ۲ شهرستان بهار و تویسرکان ایجاد شده است.

وی افزود: ۳۵ هزار متر مربع فضای ورزشی مختص جامعه کارگری استان در دولت سیزدهم به سرانه فضاهای ورزشی این قشر افزوده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: با توجه به اینکه هم‌اکنون ۱۴۱ هزار متر مربع فضای ورزش کارگری در سطح استان همدان موجود است، ۳۵ هزار متر مربع در دولت سیزدهم و در ۲ شهرستان بهار و تویسرکان ایجاد شده است.

شعبانی اضافه کرد: بهره‌برداری از این چهار طرح قرار بود در قالب دومین سفر دولت سیزدهم انجام شود، اما به دلیل حادثه تلخ اردیبهشت ماه تحقق نیافت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر عدم توقف برنامه‌ها و فعالیت‌ها، این چهار طرح را امروز با حضور مسئولان و با عنوان چله خدمت به اجرا گذاشتیم.

وی افزود: با اشاره به فعالیت ۳۰ انجمن ورزش کارگری در سطح استان همدان، تعامل بسیار خوبی با حوزه ورزش و جوانان استان همدان داریم و در رویدادهای ورزشی نیز مشارکت می‌کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: سالانه ۲۰۰ رویداد ورزشی با محوریت توسعه ورزش کارگری، از برنامه‌های مهم این اداره کل است و این برنامه‌ها با استقبال چشمگیر جامعه کارگری انجام می‌شود.

نظر شما