شناسهٔ خبر: 67271541 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز رودخانه‌های مازندران با سرعت بیشتر انجام شود

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تاکید بر ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز رودخانه‌ با سرعت بیشتر از همه دستگاه‌های عضو کمیته راهبری سیلاب خواست تا نسبت به برگزاری مستمر جلسات و پیگیری آخرین وضعیت مرتبط با سیل در استان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسینعلی محمدی شیرکلایی عصر امروز _چهارشنبه سی‌ام خرداد _ در جلسه کمیته راهبری سیلاب ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران واقع در شرکت آب منطقه‌ای استان با تأکید بر ورود همه دستگاه‌های عضو کمیته راهبری سیلاب اظهار کرد: این دستگاه‌ها نسبت به برگزاری مستمر جلسات و پیگیری آخرین وضعیت مرتبط با سیل در استان اقدام کنند.

وی افزود: اخیراً پیگیری‌هایی برای صدور مجوز قطع درختان ایستاده در بستر رودخانه‌ها به ویژه رودخانه چالوس داشتیم تا ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز رودخانه با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه رئیس سازمان جنگل‌ها برای تسریع در تعیین تکلیف درختان ایستاده در بستر رودخانه اعلام موافقت کرد، عنوان کرد: قرار شد درختان ایستاده در بستر فعال رودخانه چالوس طی بازه ۲۰ روزه تعیین تکلیف شود.

محمدی شیرکلایی بر لزوم افزایش دقت در پیش‌بینی نقطه‌ای محل بارش‌های شدید نیز تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود که تا حد امکان پیش‌بینی نقطه‌ای محل بارش‌ها را از سوی هواشناسی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه لازم است نشست‌های مشترک سه‌گانه داشته باشیم و اطلاع‌رسانی‌های لازم برای آگاهی‌بخشی به مردم به صورت گسترده‌تر انجام شود.

نظر شما