شناسهٔ خبر: 67271497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رسیدگی به ۱۰۰۰ شکایت در اداره کل بازرسی لرستان

مدیرکل بازرسی لرستان از بررسی بیش از هزار شکایت از دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل بازرسی لرستان با عام توصیف کردن نظارت سازمان بازرسی گفت: سازمان بازرسی سالانه به طرق مختلف بر عملکرد بیش از ۱۰۰ دستگاه اجرایی نظارت می‌کند.
 
سعید رازانی با بیان اینکه عمده بازرسی‌ها محرمانه است اضافه کرد: بیشتر نظارت‌ها و بازرسی‌ها الکترونیکی است و از گزارشات مردمی به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود.
 
سعید رازانی گفت: همچنین درسال گذشته بیش از ۲۰ برنامه انجام شده است که پس از این بازرسی‌های برنامه‌ای پیشنهاد‌های متعددی در جهت اصلاح فرآیندها، اصلاح روش‌ها ورفع اشکالات داده شده است.

رازانی افزود: در کنار بازرسی‌های برنامه‌ای بازرسی‌های موردی را داشتیم که بر اساس گزارش‌ها وشکایات واصله بازرسی‌های موردی صورت گرفته است.
 
 همچنین برخی اشخاص به هیئت‌های تخلفات اداری ویا حسب مورد در صورت ارتکاب جرم به دستگاه قضایی معرفی شدند و مجازات‌های مختلفی چه در هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و چه در مرجع قضایی برای آنان صادر شده است.
 
بازرس کل لرستان با درخواست از مردم برای همکاری بیشتر در راستای دادن گزارش تخلفات احتمالی در استان اطمینان داد تا سرحد ممکن گزارشات مردمی پیگیری و بررسی می‌شوند.
 
رازانی تصریح کرد: گزارشات مردمی به صورت حضوری و الکترونیکی قابل دریافت است و عزم اداره کل بازرسی استان در مبارزه با فساد جزم و جدی است.
 
مدیرکل بازرسی لرستان افزود: مردم از طریق سایت سازمان بازرسی، تلفن گویای ۱۳۶ و به صورت حضوری می‌توانند گزارشات خود را به اداره کل بازرسی استان منعکس کنند.
<div id="video-display-embed-code_11232594"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263655/11232594?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما