شناسهٔ خبر: 67545200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل:

پا بند الکترونیکی برای بند نظامی اردبیل ۱۰۰ درصد افزایش یافته است

اردبیل- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل گفت: برای زندانیان بند نظامی استفاده از پا بند الکترونیکی تا ۱۰۰ درصد در استان اردبیل افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

بهروز میرعلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح از طریق دفاتر خدمات الکترونیکی قضائی آماده دریافت گزارش‌ها و پذیرش شکایت‌ها است تا در سریع‌ترین زمان امکان رسیدگی به آنها فراهم آید.

وی به کاهش جمعیت کیفری بند نظامی در استان اشاره کرد و گفت: در بحث پیشگیری از وقوع جرم جایگاه ممتاز کشوری را به دست آوردیم و در کنار اقدام مناسب مجموعه قضائی در این زمینه سعی می‌کنیم تا استفاده از پا بند الکترونیکی را نیز تا صد درصد افزایش دهیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اردبیل تصریح کرد: مجموعه قضائی نیروهای مسلح بر اساس وظایف و اختیاراتی که بر عهده آنها گذاشته شده تلاش می‌کند تا با فعالیت‌ها و گستردگی اقدامات پیشگیری غیر کیفری بتوان زمینه شکل‌گیری پرونده‌ها را به حداقل رساند.

میرعلیزاده افزود: در دنیای امروز عدالت ترمیمی و سبز بیش از گذشته مورد تاکید و توجه است و ما نیز باید به این سمت حرکت کنیم تا زمینه ارتقای سلامت نیروهای مسلح در ابعاد مختلف شکل بگیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: متناسب با جرایم رخ داده در این بخش که دارای فراوانی و تعدد پرونده‌ها در برخی از جرایم است، به نظر می‌رسد سرعت رسیدگی‌ها اسباب رضایتمندی جامعه هدف را نیز به وجود آورده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان اردبیل اضافه کرد: انتظار می‌رود امسال بیش ۲۵۰ جلسه پیشگیری و آموزشی برای گروه‌های مختلف برگزار شده و امکان استفاده از ظرفیت‌های قانونی در این بخش به وجود آید.

نظر شما