شناسهٔ خبر: 67271424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گیلان:

پشتوانه گسترده مردمی باعث افزایش قدرت تصمیم‌گیری می‌شود

سرهنگ پاسدار «حبیبی» گفت: مشارکت حداکثری باعث ثبات سیاسی و به دلیل برخورداری نظام از پشتوانه گسترده مردمی، افزایش قدرت تصمیم‌گیری را به همراه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان امروز در همایش اساتید دانشگا‌ها و مراکز آموزش عالی استان به‌مناسبت ۳۱ خردادماه سالگرد شهادت شهید چمران در تالار وحدت دانشگاه گیلان اظهار داشت: فرهنگ، دین و ایدئولوژی از منابع مهم قدرت نرم نظام اسلامی به حساب می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه به واسطه تولیدات فرهنگی، تعاملات فرهنگی، اثرگذاری بر دانشجویان و باور‌های آنها نقش ممتازی در حوزه قدرت نرم نظام دارد افزود: دانشگاه در کنار سایر مراکز علمی و حوزه‌های علمیه می‌تواند با ارائه فرهنگ غنی و جذاب اسلامی دل‌های تشنگان را  مجذوب کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه اساتید با تربیت نسل جوان ریل‌گذاری آینده کشور را بر عهده دارند ادامه داد: دانشگاه به واسطه گستردگی، ماهیت فرهنگی و علمی آن از مراکز راهبردی در حوزه تولید انسجام اجتماعی است به همین خاطر دانشگاه‌ها مورد طمع دشمنان و مخالفان نظام قرار گرفته است.

حبیبی با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظام دموکراتیک است و سرنوشت هر جامعه‌ای مبتنی بر مردم سالاری تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه باید نسبت به انتخابات حساسیت بیشتری داشته باشیم افزود: مشارکت حداکثری باعث ثبات سیاسی و به دلیل برخورداری نظام از پشتوانه گسترده مردمی، افزایش قدرت تصمیم‌گیری  را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

نظر شما