شناسهٔ خبر: 67542674 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صباغیان: طرح اطعام حسینی از بخش‌های پر برکت کمیته امداد است

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: طرح اطعام به نیازمندان از بخش‌های پربرکتی است که برکت آن در سایر بخش‌های کمیته امداد نیز جاری است. قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گفت: طرح اطعام به نیازمندان از بخش‌های پربرکتی است که برکت آن در سایر بخش‌های کمیته امداد نیز جاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، آئین افتتاح همزمان آشپزخانه‌های طرح اطعام حسینی صبح امروز در حسینیه شاهزاده علی اصغر تهران برگزار شد.

جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات مجموعه کمیته امداد، هیأت‌های مذهبی و مراکز نیکوکاری گفت: تقریباً ۴ سال است مجموعه نیکوکاران و هیأت‌های مذهبی با همکاری کمیته امداد در طرح اطعام حسینی فعالیت می‌شود.

وی افزود: تمام منابع از محل خیرین تأمین می‌شود و کمیته امداد نیز در تهیه و توزیع غذا و رساندن آن به دست نیازمندان همکاری می‌کند.

صباغیان گفت: کمیته امداد امام خمینی در موضوعات مختلف مسکن، اشتغال، جهیزیه و ... خدمات می‌دهد. اما طرح اطعام به نیازمندان از بخش‌های پربرکتی است که برکت آن در سایر بخش‌های کمیته امداد نیز جاری است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تأکیدات پیامبر اسلام و ائمه اطهار است که به فقرا محرومین و ایتام غذا بدهیم. امیدواریم که به برکت این ایام و خون پاک اباعبدالله این اقدام اطعام غذا دادن رونق پیدا کند. ما هم به عنوان مسئولان کمیته امداد وظیفه داریم که در خدمت مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما