شناسهٔ خبر: 67271418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری آیین قرعه‌کشی ۸۴ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت در کاشان

آیین قرعه کشی ۸۴ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت شهرستان کاشان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری آیین قرعه‌کشی ۸۴ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در کاشان گفت: مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۸۴ قطعه زمین در شهر‌های قمصر، نیاسر، برزک، جوشقان قالی، کامو، چوگان و مشکات در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت برگزار شد.
مهرداد زینلیان با اشاره به اینکه فضای کار، تلاش و خدمت به مردم همواره در کشور حاکم بوده است، افزود: رویکرد رئیس‌جمهور شهید در اولویت قرار دادن طرح‌های نیمه تمام از دوره‌های گذشته است که در استان اصفهان نیز این اولویت با جدیت دنبال شد و طرح‌های بلاتکلیف پس از سال‌ها و حتی دهه‌ها، در مدار خدمت قرار گرفت.
مهران زینلیان همچنین با اشاره به تحقق طرح‌های تأمین آب استان اصفهان، گفت: طرح تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان با آبگیر اختصاصی در دولت سیزدهم آغاز شد با پایان مرحله نخست این طرح، مرحله دوم آن نیز با سرعت در حال اجرا است.
وی ادامه داد: طرح تأمین آب اصفهان از منابع جنوب استان نیز در دولت سیزدهم آغاز شد و امیدوار هستیم این طرح مهم در کوتاهترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.
مهران زینلیان خاطرنشان گفت: در حوزه گردشگری نیز اتفاقات مبارکی افتاده، که یکی از آنها، ثبت کاشان به عنوان شهر جهانی نساجی سنتی است.
وی ادامه داد: همچنین صد‌ها طرح گردشگری در استان به مدار خدمت وارد شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مدیریت پسماند‌های پزشکی نیز اتفاق بی‌نظیری بود که برای نخستین بار در دولت سیزدهم اجرا شد.

نظر شما