شناسهٔ خبر: 67271334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از اساتید بسیجی فعال در عرصه جهاد تبیین

به مناسبت روز ملی بسیج اساتید، در مراسمی از کانون‌های برتر و اساتید بسیجی که در عرصه جهاد تبیین مقام کسب کرده بودند، تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

تجلیل از اساتید بسیجی فعال در عرصه جهاد تبیینبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرپرست دانشگاه گیلان در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان گیلان با اشاره به نقش استادان بسیجی در دانشگاه گفت: جامعه امروز نیاز به مدیریت جهادی و جهاد تبیین دارد که نقش بسیج اساتید در کشور در این موضوع از اهمیت بسیاری برخوردار است.
محمد دوستار با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: در موضوع انتخابات نیز باید اساتید با تمام توان به میدان بیایند و در عرصه جهاد تبیین پیشتاز باشند.
مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس گیلان هم با اشاره به اینکه تربیت نیرو‌های تراز انقلاب از نیاز‌های اساسی ما در دانشگاه است گفت: امروز از اهداف شوم دشمن، علم زدگی است که در مقابل باید اساتید و دانشگاهیان با تمام قوا در حوزه علمی و فرهنگی تلاش کنند. 
سرهنگ حسن حبیبی به نقش آفرینی بسیج اساتید در جهاد علمی و ساخت آینده‌ی روشن اشاره کرد و افزود: جامعه علمی ما افتخارات بسیاری برای کشور به ارمغان آورده است که این افتخارات را نیز مدیون شهدایی هستیم که در مسیر پیشرفت علمی کشور خوش درخشیدند.
در پایان این نشست از کانون‌های برتر و اساتید بسیجی که در عرصه جهاد تبیین مقام کسب کرده بودند، تجلیل شد.

نظر شما