شناسهٔ خبر: 67271276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

شهید رئیسی الگوی مدیریت انقلابی بود/بسیاری از مردم شهید رجایی را شنیدند اما شهید رییسی را به عینه دیدند

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد طی سخنانی در مراسم یادواره شهدای خدمت که به همت بسیج مهندسین عمران و معماری برگزار شده بود، اظهار کرد: امروز روز چهارشنبه است که ذکر مبارک « یا حی و یاقیوم» را دارد و خوشا بحال کسانی که این ذکر را تکرار می کنند. امروز متعلق به ۴ امام معصوم امام موسی کاظم(ع)، امام رضا(ع) و امام جواد(ع) و امام هادی(ع) است که خداوند را به وجود مبارک این عزیزان قسم می دهیم، آنچه به خوبان درگاهش کرم می کند به ما هم تفضل کند.  

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: خداوند متعال در قرآن کریم درخصوص منبع عزت و احترام می‌فرمایند «هرچه عزت هست پیش من و پیامبر و مومنین است. انسان ها اگر عزت می خواهند باید طاعت و بندگی داشته باشند».

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی گفت: شهید رئیسی الگوی مدیریت انقلابی بود و انصافاً هم مردم قدرشناس کشورمان در شهرهای مختلف در تشییع این خادم مردم، سنگ‌تمام گذاشتند.

وی افزود: شهید رییسی دلسوز مردم بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست؛ بسیاری از مردم شهید رجایی را شنیدند اما شهید رییسی را به عینه دیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: نمایش قرآن کریم و عکس سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل متحد، از زیباترین تصاویر به‌جامانده از شهید رییسی طی سه سال دوران ریاست جمهوری ایشان بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی افزود: دشمن در جنگ ترکیبی راهبرد جدایی مردم از امام و ایجاد فاصله بین امام و امت را دنبال می‌کرد اما این راهبرد دشمن با هدایت‌های مقام معظم رهبری و تلاش‌های شبانه‌روزی شهید جمهور، خنثی شد.

وی‌ ادامه داد: ضرورت دارد که برای تداوم راه شهید رییسی، ما در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، فردی آگاه، فعال، کارآمد و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی را انتخاب کنیم.

نظر شما