شناسهٔ خبر: 67271211 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح توسعه بیمارستان مهریز روز شنبه به بهره برداری می رسد

طرح توسعه بیمارستان مهریز روز شنبه با حضور ویدیوکنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری و وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

طرح توسعه بیمارستان مهریز روز شنبه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز پس از ۱۰ سال به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح می‌شود.

این طرح با زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و صرف اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان که ۳۰ درصد معادل ۲۴۰ میلیارد آن با مشارکت جمعی از خیّرین استان تامین شده است، به بهره برداری می‌رسد.

طرح توسعه بیمارستان مهریز با برخورداری از ۱۵۰ تخت، دارای بخش‌های جراحی، اطفال، زنان و بخش‌های ویژه آی سی یو و ان آی سی یو و... است.

در این ارتباط ویدئو کنفرانسی، همچنین بخش دیالیز ام المومنین حضرت خدیجه (س) با مشارکت خیّر و دولت، با زیربنای هزار مترمربع و صرف اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و برخورداری از ۲۰ تخت که ۶۰ درصد معادل ۲۴ میلیارد تومان با مشارکت خیّر تامین شده است، به بهره برداری می‌رسد.

همچنین مرکز MRI حضرت زینب (س) این بیمارستان با زیربنای ۴۷۵ مترمربع و صرف اعتبار ۳۵ میلیارد تومان که ۱۰۰ درصد اعتبار آن با مشارکت خیّرین تامین شده است، به بهره برداری خواهد رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی شهرستان مهریز هم با زیربنای هزار و ۶۵۰ مترمربع و صرف ۳۵ میلیارد تومان اعتبار دولتی و خیّری افتتاح می‌شود. عملیات ساخت این مرکز از سال ۹۶ آغاز شده و جمعیت ۱۵ هزار و ۶۹۷ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

افتتاح این طرح‌ها شنبه دوم تیرماه از ساعت ۸ صبح با حضور استاندار و مسئولان دانشگاه انجام می‌شود.

گفتنی است ۱۵ طرح بهداشتی ـ درمانی در سطح استان با حضور مقامات استانی و دانشگاه هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

نظر شما