شناسهٔ خبر: 67271207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار پارس آباد مطرح کرد؛

تداوم مسیر خدمت رسانی دولت مردمی در پارس آباد

پارس آباد- فرماندار پارس آباد به دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان اشاره کرد و تبیین خوب خدمات نظام را مصداق امید آفرینی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از احداث چهاربانده در پارس آباد اظهار کرد: امروز پیگیر پروژه احداث بزرگراه قطعه اول پارس‌آباد به سربند و قطعه دوم سربند تا بران بودیم.

فرماندار پارس آباد در این بازدید بر دستور استاندار اردبیل اشاره کرد و گفت: هر چه سریع باید ۷ کیلومتر قطعه اول تا سربند تکمیل گردد.

جهان بین در حال تکمیل بودن پل‌های بزرگ خبر داد و افزود: ۲۰ کیلومتر قطعه اول مورد تاکید و مطالبه مردمی است و باید تا هفته دولت برای تکمیل آن تلاش جدی شود.

وی قطعه دوم سربند تا بران را نیز بازدید کرد و گفت: ۲۰ کیلومتر قطعه دوم که بخشی از آن روکش آسفالت شده با سرعت خوبی در حال اجرا است و برای افزایش سرعت این پروژه‌ها پیگیر اعتبارات نیز خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد عنوان کرد: در مجموع ۶۰ کیلومتر از بزرگراه پارس‌آباد به اردبیل هم اکنون در جریان عملیات اجرایی است و با سفر اخیر استاندار اردبیل سرعت اجرایی آن افزایش چشمگیری داشته است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با بیان اینکه تداوم مسیر خدمت رسانی دولت مردمی در پارس آباد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: دستاوردهای دولت سیزدهم در شهرستان پارس آباد و تبیین خوب خدمات نظام را مصداق امید آفرینی دانست.

نظر شما