شناسهٔ خبر: 67270882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

هیچ یک از عوامل انتخابات در دولت شهید جمهور حق اشتباه ندارند

بندرعباس- استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو فرمانداران باید از آرا مردم صیانت کنند، گفت: در دولت شهید جمهور هیچ یک از اعضای هیات اجرایی انتخابات حق اشتباه ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی در نشست مشترک کمیته‌های برگزاری و نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: انتخابات دستاورد انقلاب و امام است و مقام معظم رهبری، ۴ مؤلفه مهم را به عنوان نقشه راه انتخابات اعلام کردند و بر همین اساس، استان خود را برای این امر مهیا کرده است.

استاندار هرمزگان مؤلفه امنیت را شاخصی مهم برشمرد و تصریح کرد: به لطف نیروهای امنیتی و دستگاه‌های نظامی و انتظامی شاخص امنیت در استان به طور کامل محقق شده و این نیروها امنیتی مثال‌ زدنی رقم زده‌اند.

دوستی با تاکید بر اینکه مؤلفه سلامت در تمام انتخابات انقلاب اسلامی کاملاً رعایت شده و دشمنان مدرکی برای مخدوش کردن آن نتوانسته‌اند ارائه دهند گفت: با درایت و بررسی جامع شورای نگهبان در شاخص رقابت نیز کاندیداها از تمام سلایق حضور دارند و رقابت خوبی شاهد هستیم.

وی مؤلفه مشارکت را مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: باید برای افزایش سرانه اجتماعی و میزان مشارکت در این انتخابات تلاش کنیم چون معتقدیم مردم همواره قهرمان تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی بوده‌اند و انتخابات عرصه‌ای برای جولان جمهور یعنی مردم است تا با مشارکت خود اصلح را انتخاب کنند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان در خصوص آمادگی استان در حوزه برگزاری انتخابات نیز گفت: بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله فیبر نوری، احراز هویت، صندوق‌ها و شعب و… در سطح استان فراهم شده و از تجربه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برای هر چه بهتر برگزار کردن این انتخابات استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات فرمانداران باید از آرا مردم صیانت کنند گفت: در دولت شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی هیچ عضو اجرایی برگزاری انتخابات حق اشتباه ندارد و باید با برگزاری منسجم و با مشارکت بالا زمینه ساز انتخاب رئیس جمهور آینده ایران اسلامی شویم.

نظر شما