شناسهٔ خبر: 67270814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فعالیت ستاد اقوام و ایلات «پزشکیان» در استان فارس آغاز شد

شیراز- رییس ستاد اقوام و ایلات مسعود پزشکیان در فارس از آغاز به کار این ستاد در شیراز با حضور نمایندگان اقوام، طوایف و ایلات استان و خواص حامی این کاندیدا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نادر طیبی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ستاد اقوام و ایلات مسعود پزشکیان در فارس گفت: این ستاد با حضور نمایندگان تمام طوایف، ایلات و اقوام با فعالیت در چند نقطه شیراز افتتاح شد.

رئیس ستاد اقوام و ایلات مسعود پزشکیان در فارس گفت: فارس میزبان اقوام، ایلات و طوایف زیادی است و مردم ایل خمسه، کردشولی، قشقایی، لرزبان‌ها و کهمره‌ای‌ها و دیگر طوایف در قالب یک اتحاد خاص در این ستاد حضور دارند و در تمامی بزنگاه‌های تاریخی نیز افتخارآفرین بوده و از میهن و انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه همه ما با هر رنگ و زبان و قومیت، زیر یک پرچم قرار داریم افزود: پزشکیان در طول ۴۵ سال خدمت صادقانه خود دست‌پاک و درستکار، شجاع و صادق بوده است.

وی با بیان اینکه نباید با طرح‌های بی‌مایه هزینه‌های مملکت را در راه نادرست صرف کرد افزود: امروز فرصت تاریخی برای ما ایجاد شده و از این جهت باید پای صندوق رأی برویم.

نماینده اسبق مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای بنا دارند شور انتخاباتی را کم کنند گفت: امیدوارم ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این حس مسؤولیت در همه ما زنده شود و کمک کنیم که همگی از این شرایط استفاده کنند و انتخابات پرشوری داشته باشیم و در کنار آن انتخاب اصلح را نیز مورد توجه قرار دهیم.

وی ضمن تاکید مجدد بر ضرورت مشارکت حداکثری گفت: هموطنان از صندوق‌های رأی قهر و خداحافظی نکنند و برای ساخت آینده بهتر حضور پرشوری در روز انتخابات داشته باشند.

علی اکبری، پزشکیان را مدیری توانمند و خوشنام دانست و افزود: ایشان دانشگاه و سطوح مختلف تحصیلی در رده‌های بالا را پله پله دنبال کرده‌اند و معیشت مردم دغدغه او است.

نظر شما