شناسهٔ خبر: 67270625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نامزد ریاست جمهوری در کرمان :

قول قالیباف برای کنترل تورم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به کرمان گفت: قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده ، در برنامه هفتم می‌توانیم تورم را رفع کنیم و سفره‌های مردم را در همین سال اول به ثبات برسانیم.

صاحب‌خبر -

قول قالیباف برای کنترل تورم
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،  محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کرمان ابتدا برای ادای احترام به شهید سلیمانی وارد گلزار شهدای کرمان شد.
وی سپس در جمع مردم کرمان در سالن تلاش حضور یافت.
اقای قالیباف گفت: امروز همه یک وظیفه داریم و آن اینکه همچنان در عرصه دفاع و اقتدار نظام اسلامی تلاش کنیم تا مدیون شهدا و همسنگران نباشیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: امروز در عرصه مشکلات اقتصادی نتوانسته ایم آنچه که وظیفه بود انجام دهیم و این ضعف ما بود.
قالیباف با تاکید بر اینکه در طول ۴۵ سال گذشته، بی‌وقفه در همه صحنه‌ها در میدان بوده‌ام، گفت: با اطلاع عرض می‌کنم که خداوند به این مملکت برکت داده است ما ۱۹.۵ درصد نفت دنیا را در اختیار داریم، ظرفیت‌های زیاد معدنی وجود دارد و همین کرمان بهشت معادن است.
وی اضافه کرد: مشکلات داریم و دشمنان ما هم آن را بیشتر می‌کنند، اما مشکل اصلی نوع مدیریت ما است، زیبنده نیست که با تورم شدید در طول بیش از یک دهه عزیزان ما که حقوق و درآمد ثابت دارند، قدرت خریدشان به شدت کاهش پیدا کند. ما باید به این موضوع در کشور پایان بدهیم.
کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  سپس به تورم اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های موجود دارد هدر می‌رود، ضعف مدیریت وجود دارد، بی‌تدبیری است، تصمیمات خلق‌الساعه وجود دارد و نباید هزینه آن را مردم بپردازند. تورم را باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود کنترل کرد.
قالیباف تصریح کرد: گام اول با مردم است و آنها باید انتخاب کنند، بدانید کسانی که ورود می‌کنند باید کارنامه‌ای داشته باشند، اکنون فرصت آزمون و خطا نیست باید انتخاب صحیحی را انجام بدهیم.
وی تاکید کرد: در برنامه هفتم می‌توانیم تورم را حل کنیم و سفره‌های مردم را در همین سال اول به ثبات برسانیم و بعد به رشد اقتصادی ببریم.

<div id="video-display-embed-code_11232804"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263738/11232804?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما