شناسهٔ خبر: 67270577 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۳۲ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از یادگیری جت اسکی

هاشمی رفسنجانی ۳۲ سال پیش در چنین روزی ماجرای یادگیری جت اسکی و قایقرانی‌اش را روایت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ۳۲ سال پیش در خاطرات روز شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۷۱، ماجرای یادگیری جت اسکی و قایقرانی‌اش را روایت کرده است.

ساعت هشت و نیم صبح از بیشه کلای مازندران به سوی تهران پرواز کردیم، یاسر هم با من آمد‌. یکسره به منزل آیت الله خامنه‌ای رفتیم کمی با ایشان درباره اوضاع کشور صحبت کردیم‌. ایشان خبر ملاقات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و انتقاداتشان از وضع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما و بعضی از امور کشور و جواب تلخ رهبری به آن‌ها را تعریف کردند.

با هم به حسینیه امام خمینی رفتیم در راه آقایان ناطق نوری و احمدآقا هم ملحق شدند‌. در مراسم رسمی عید غدیر که به همان منظور از شمال آمده بودم شرکت کردم. بعد از صحبت کوتاه من، رهبری هم صحبت نسبتا مختصری داشتند. 

سپس به دفترم رفتم چند گزارش را خواندم و به فرودگاه رفتم به بیشه کلا مراجعت کردیم بچه‌ها به زیارت امامزاده عبدالله رفته بودند با حاجیه والده نشستم مقداری صحبت کردیم ناهار و استراحت و استفاده از دریا و قایقرانی وقتم‌ را پر کرد. 

جت اسکی سواری هم یاد گرفتم ولی خیلی خسته شدم شب هم بعد از استماع اخبار، در باغچه‌های اطراف ویلا قدم‌ زدم و استراحت کردم.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما