شناسهٔ خبر: 67223590 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۲۶ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از بروز اختلاف میان قرائتی و جنتی در ستاد امر به معروف

هاشمی رفسنجانی،۲۶ سال پیش در چنین روزی در خاطرات شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۷۷ خود نوشت: آقای محسن قرائتی و آقای سیداحمد زرگر از ستاد امر به معروف آمدند و از عدم موفقیت ستاد به خاطر مواضع و شیوه های نادرست گفتند و از من برای حل مشکل کمک خواستند. آقای قرائتی گفتند با آقای احمد جنتی اختلاف نظر پیدا کرده و مدتی در ستاد شرکت نکرده و اخیرا قبول کرده در بخش امر به معروف کار کند و نه در بخش نهی از منکر.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی،۲۶ سال پیش در چنین روزی در خاطرات شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۷۷ خود نوشت: با اعضای مرکز فرهنگی سپاه ملاقات داشتم آقای سردار مسعود جزایری گزارش داد فیلم‌ها و اسناد زمان جنگ‌ را تنظیم و گاهی منتشر می کنند مثل بقیه مراکز سپاه، نیرو زیاد و کار کم دارند. از کمبود بودجه و تعداد مراکز مشابه شکایت دارند...

...ظهر محسن آمد راجع به عواقب استیضاح عبدالله نوری وزیر کشور و دادگاه شهردار تهران و رابطه دولت با مخالفان و سفر احتمالی مان به روسیه مذاکره شد. آقای محسن قرائتی و آقای سیداحمد زرگر از ستاد امر به معروف آمدند و از عدم موفقیت ستاد به خاطر مواضع و شیوه های نادرست گفتند و از من برای حل مشکل کمک خواستند. آقای قرائتی گفتند با آقای احمد جنتی اختلاف نظر پیدا کرده و مدتی در ستاد شرکت نکرده و اخیرا قبول کرده در بخش امر به معروف کار کند و نه در بخش نهی از منکر.

ضمن انجام کارهایم بخشی از فیلم تایتانیک را دیدم که اخیرا ساخته شده و بیش از یک و نیم میلیارد دلار فروش داشته است. بیشترین فروش یک فیلم سینمایی...

...شب به چشم‌ پزشکی رفتم معاینه وضع آب مروارید، [گفتند] کمی پیشرفت کرده و آماده عمل است ولی چون دید چشم معمولی است لازم نیست عمل [کنند].

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما