شناسهٔ خبر: 67270526 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جشنواره «ایران‌آینده۴» همزمان با دهه ولایت در تهران برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد که چهارمین دوره‌ی جشنواره بزرگ «ایران آینده» با شعار «همه باهم برای ایران آینده»، همزمان با ایام دهه ولایت و با محوریت نوجوانان، در دو بخش ایستگاهی و صحنه‌ای، از ۳۰ خرداد تا ۴ تیر ماه در دو فرهنگسرای خاوران و رازی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حمیدرضا خونویی با اعلام این خبر گفت: در بخش ایستگاهی، برنامه‌های متنوعی نظیر پویش هم‌عهدی با شهدای خدمت برگزار می‌شود که در آن نوجوانان با شهدای خدمت برای ساختن ایران آینده، عهد می‌بندند.

خونویی همچنین به موضوع گفت‌وگوی نوجوانان در خصوص مسائل مختلف جامعه اشاره کرد و اضافه کرد: نشست‌های «بچه‌های رستا» در همین راستا در فرهنگسراها راه‌اندازی شده است و در این دوره از جشنواره نیز برای شناخت نوجوانان بخش‌های گفت‌وگو محور نیز در نظر گرفته‌ شده که در این نشست‌ها نوجوانان شرکت‌کننده در خصوص مباحث روز جامعه به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های ورزشی  و سرگرمی، فرهنگی، آموزشی، هنری، صنایع‌دستی، بازی‌های سنتی و دیجیتال، مسابقه، کودک و... از دیگر بخش‌های این جشنواره است.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در خصوص بخش صحنه‌ای نیز گفت: هر شب بعد از اذان مغرب تا ساعت ۲۲، برنامه‌های متنوعی همچون اجرای سرود، مسابقه، سخنرانی، نمایش و ... در هر دو فرهنگسرا برای خانواده‌های تهرانی تدارک دیده‌ شده است و این بخش، به صورت همزمان از شبکه‌های تلویزیونی امید و پویا نیز پخش خواهد شد.

وی نمایش فیلم در فرهنگسرای خاوران را از دیگر برنامه‌های «ایران آینده» اعلام کرد و گفت: در مدت برگزاری جشنواره، سالن روباز سوم خرداد در فرهنگسرای خاوران، هر شب از ساعت ۲۲ با نمایش یک فیلم با محوریت نوجوانان میزبان خانواده‌ها است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهردادی تهران؛ جشنواره ایران آینده با شعار «همه باهم برای ایران آینده» در دو بخش ایستگاه‌های ورزشی، سرگرمی و بازی، فرهنگی، آموزشی، هنری، گویندگی، بازیگری و بخش صحنه‌ای از ۳۰ خرداد تا ۴ تیر ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان شهروندان تهرانی است. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به فرهنگسرای خاوران به نشانی خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد و فرهنگسرای رازی به نشانی خیابان قزوین، پارک رازی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهردرای تهران به نشانی www.farhangsara.ir  مراجعه کنند یا با شماره تلفن گویای ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/

نظر شما