شناسهٔ خبر: 67985838 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سردار رادان: بدون تردید ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه بی‌پاسخ نخواهد ماند

فرمانده کل انتظامی کشور در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، تاکید کرد: بدون تردید ترور ناجوانمردانه این قهرمان همیشه زنده اسلام، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار احمدرضا رادان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت که متن پیام به شرح زیر است:

إِنّا لِلّهِ وَ إِنّا إِلَیْهِ ر‌اجِعُونَ

شهادت برادر بزرگوار و سرافراز جهان اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر‌جبهه‌های مقاومت؛ شهید اسماعیل هنیه؛ ر‌ئیس دفتر سیاسی حماس که پس از عمری تلا‌ش و مبارزه در راه اسلام به هم‌کاروانیان و خیل دوستان شهید‌ش ملحق گردید را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت همیشه قهرمان فلسطین، امت اسلامی، آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور جبهه مقاومت و ملت شریف ایران و بالاخص به خانواده معظم شهید عزیز و گرانقدر؛ تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

بدون تردید ترور ناجوانمردانه و بزدلانه این قهرمان همیشه زنده اسلام بی‌پاسخ نخواهد ماند و قطعاً این اقدام جنایتکارانه، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر از گذشته خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید والامقام، از درگاه خداوند منا ن مسئلت دار‌م روح بلند آن عزیز سفر کرده را در جوارملکوتی و دریای بیکرا‌ن ر‌حمتش به آرامش ر‌ساند.

انتهای پیام/

نظر شما