شناسهٔ خبر: 67270424 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مایکروسافت با بنر سه‌بعدی در ویندوز ۱۱، مرورگر اج را تبلیغ م... -

اقتصاد ایران: اگر کاربر ویندوز ۱۱ هستید و اج را به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض خود انتخاب نکرده‌اید، مایکروسافت بنرهای سه‌بعدی به شما نمایش خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت روش جدیدی را برای تبلیغ مرورگر اج در ویندوز ۱۱ آغاز کرده است و بنری با گرافیک سه‌بعدی را به‌صورت دائمی به کاربران نشان می‌دهد تا اج را به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض خود انتخاب کنند.

بنر تبلیغ مرورگر اج در ویندوز ۱۱ برای تنظیم اج به عنوان مرورگر پیش فرض Windows Latest

ردموندی‌ها بنر تبلیغاتی را ابتدا برای تعداد کمی از مخاطبان خود نمایش می‌دادند، اما گفته می‌شود که اکنون به‌صورت گسترده‌تری استفاده خواهد شد. چنانچه در ویندوز ۱۱، اج را به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض خود تنظیم نکرده‌ باشید و از هر طریقی، مانند بازکردن یک فایل پی‌دی‌اف، وارد اج شوید، بنرهای آزاردهنده از شما دعوت خواهند کرد که تنظیمات خود را عوض کنید.

بنر توضیح می‌دهد که استفاده از اج به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض، شما را دربرابر حملات هکرها محافظت می‌کند. بنابراین از شما می‌خواهد ابتدا روی دکمه‌ی تأیید (Confirm) کلیک کنید و در مرحله‌ی بعد، از طریق تنظیمات ویندوز، با کلیک روی Set default تأیید نهایی را انجام دهید.

مقالات مرتبط
  • محبوبیت مرورگر مایکروسافت اج همچنان در حال افزایش است
  • نسخه اندروید مایکروسافت اج حالا از همه افزونه‌ها پشتیبانی می‌کند

هنگامی که روی دکمه‌ی تأیید کلیک می‌کنید، پنجره‌ی تنظیمات ویندوز به‌صورت خودکار باز می‌شود تا امکان انتخاب مرورگر پیش‌فرض فراهم شود.

این اولین‌باری نیست که مایکروسافت از پاپ‌آپ‌ها در مرورگر اج استفاده می‌کند. زمانی که درحال دانلود مرورگر دیگری مانند کروم باشید هم پاپ‌آپ دیگری ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد که به استفاده از اج ادامه دهید.

نظر شما