شناسهٔ خبر: 67270304 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

تعداد خوابگاه‌های متاهلی در دولت سیزدهم به ۵ هزار و ۶۰۰ واحد می‌رسد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تا پایان دولت سیزدهم تعداد خوابگاه های متاهلی دانشجویی از هزار واحد در گذشته به ۵۶۰۰ واحد خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران به وضعیت پروژه‌های ساخت خوابگاه دانشجویی پرداخت و گفت: در دولت شهید آیت الله رئیسی عزم خوبی برای احداث خوابگاه‌های متاهلی وجود داشت.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره اعتبارات پروژه ساخت خوابگاه‌های متاهلی نیز گفت: منابع این پروژه از محل مولدسازی و قانونی جوانی جمعیت پیش بینی شده است.

زلفی‌گل اضافه کرد: خوشبختانه با تاکیدات شهید رئیسی بر اساس قانون جوانی جمعیت اعتبار مناسبی جهت ساخت خوابگاه متاهلی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه تا پیش از دولت سیزدهم هزار خوابگاه متاهلی در دانشگاههای کشور قابل استفاده بود، افزود: طبق برنامه‌های دولت تا پایان دولت سیزدهم تعداد این خوابگاه‌ها به ۵ هزار و ۶۰۰ واحد خواهد رسید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد خوابگاه مجردی نیز گفت: انتظار خانواده‌ها و دانشجویان این است که پس از قبولی دانشگاه موضوع خوابگاه برای آنان دغدغه نباشد و دولت نیز این مسئله را حل خواهد کرد.

زلفی گل در پاسخ به این مساله که آیا کار ساخت خوابگاه رها شده، تاکید کرد: خیر، به هیچ عنوان کار را رها نکردیم و فرقی برای ما ندارد. مدیریت در نظام جمهوری اسلامی مانند مشعلی است که برای مدتی در دست داریم و سپس به فرد دیگری می سپاریم و همچنان با قدرت و جدیت تمام کارها را دنبال می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما