شناسهٔ خبر: 67269883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات یزد: زمینه ساز مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشیم

یزد- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان یزد گفت: دست اندرکاران در بخش‌های مختلف باید زمینه ساز مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، " علی اکبر عزیزی " روز چهارشنبه در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات ابرکوه افزود: همه عوامل برگزاری انتخابات باید فقط در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کنند.

وی به اهمیت حضور بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات باشکوه موجب تقویت نظام اسلامی است .

در این نشست همچنین امام جمعه و فرماندار شهرستان ابرکوه با قدردانی از همه عوامل برگزاری انتخابات به اهمیت مشارکت مردم و انجام آن در چارچوب قانون تاکید کردند.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در سطح استان و شهرستان‌ها صورت پذیرفت.

رییس ستاد انتخابات یزد: زمینه ساز مشارکت پرشور مردم در انتخابات باشیم

۵۰ شعبه اخذ رای (۳۲ شعبه در ابرکوه و ۱۸ شعبه در بخش بهمن) شامل ۳۶ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار برای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ابرکوه پیش‌بینی شده است.

یک هزار و ۲۰۰ نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی در شهر و مناطق روستایی شهرستان در امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همکاری دارند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

نظر شما