شناسهٔ خبر: 67269831 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک انبار ضایعات کارتن در شهرری دچار حریق شد

رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری منطقه ۲۰ از حریق انبار ضایعات کارتن واقع در سه راه خیرآباد، ابتدای جاده انبار نفت خبر داد و گفت: آتش مهار شد.

صاحب‌خبر -

محمد خوشی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری منطقه ۲۰ با تشریح خبر آتش سوزی در شهرری گفت: انبار ضایعات کارتن به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع واقع در سه راه خیرآباد، ابتدای جاده انبار نفت دچار حریق شد که با حضور پنج تیم ایستگاه آتش نشانی در محل، آتش مهار شد.

محمد خوشی اظهار داشت: این حادثه هیچ مصدومیت جانی در پی نداشت و علت حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

برگزاری تمرین دورمیزی آتش سوزی، پناه گیری و تخلیه اضطراری در منطقه ۲۰

جلسه هماهنگی مانور عملیاتی آتش سوزی، پناه گیری و تخلیه اضطراری به محل امن ویژه ساکنین مجتمع‌های مسکونی ارکیده و رضوان در سالن کنفرانس سرای محله شهادت برگزار شد.

محمد خوشی رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه گفت: در راستای هماهنگی اعضای عمومی و تخصصی و ارتقاء آگاهی و ایمنی شهروندان در مواقع بحرانی جلسه هماهنگی برگزاری مانور عملیاتی آتش سوزی، پناه گیری و تخلیه اضطراری به محل امن در مجتمع‌های مسکونی ارکیده و رضوان درمحدوده ناحیه چهار برگزار شد.

خوشی، انجام عکس العمل مناسب در شرایط بحرانی و شناسایی نقاط قوت و ضعف اعضای ستاد مدیریت بحران را از اهداف برگزاری این جلسه عنوان کرد و گفت: در این جلسه شرکت کنندگان با هدف ارزیابی میزان آمادگی در نحوه مدیریت شرایط اضطراری به تمرین چگونگی اجرای این مانور و شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان‌های تخصصی و عمومی عضو در ستاد پرداختند.

گفتنی است؛ در پایان تمرین دورمیزی، کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی اعضای ستاد عمومی مدیریت بحران منطقه با ساختار عملیاتی با حضور نمایندگان اعضای ستاد برگزار شد.

منبع: ایرنا

نظر شما