شناسهٔ خبر: 67269746 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

رمضانی: پوشش روایات‌ مردمی از شهدای خدمت یکی از اهداف ستاد است

یکی از محورها در همه برنامه‌ها، پرداختن به شخصیت شهدای پرواز اردیبهشت با محوریت آیت‌الله رئیسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در جلسه ستاد برگزاری چهلمین روز بزرگداشت شهدای خدمت گفت: نامه‌ای خطاب به استانداران‌ کشور ارسال می‌شود که متناظر این ستاد در استان‌ها شکل بدهند و محورها را هم پیشنهاد دادیم و‌ محورهایی که مدنظر استان‌ها هست هم پیشنهاد بدهند.

مسئول دبیرخانه ستاد برگزاری چهلمین روز بزرگداشت شهدای خدمت بیان‌ کرد: برای سرعت بخشیدن به فعالیت‌ها، براساس دستگاه‌های دعوت شده به جلسه، پیشنهاداتی را تهیه کردیم‌ که این پیشنهادات در جلسه مصوب می‌شود و اگر دوستان در هر موضوع پیشنهادی داشته باشند به این پیشنهادات اضافه می‌شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار داشت: یک نکته‌ای که دوستان در دستگاه‌های مختلف می‌توانند به ستاد کمک‌ کنند، محتواهایی است که تولید کرده اند.

وی ادامه داد: یکی از محورها در همه برنامه‌ها، پرداختن به شخصیت شهدای پرواز اردیبهشت با محوریت آیت‌الله رئیسی است.

رمضانی گفت: نکته ای که از مسئولان وزارت امور خارجه درخواست داریم که به آن بپردازند نسبت تولیدات داخل کشور نسبت به شهید امیر عبدالهیان خیلی کمتر است، با اینکه شهید امیرعبدالهیان تصاویر و عکس‌العمل‌های سیاسی و حضور بسیاری داشته‌اند.

وی بیان‌ کرد: برنامه محوری که همه دستگاه‌ها باید در آن مشارکت کنند پویش اصلی است که برای اربعین شهدا فعالیت می‌کند و یکی از محوری ترین اضلاع پویش، پوشش روایات مردمی از شهدای خدمت است.

نظر شما